به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیتالله سید علی شفیعی امشب در شورای اداری خوزستان که با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشاورزی در سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مدتی است که شاهد حرکت و حضور اعضای هیئت دولت به خوزستان هستیم که امیدواریم این سفرها و بازدیدها سبب رفع گرفتاری‌های موجود در استان شود.

وی به پدیده گرد و غبار که مدت طولانی است سبب ایجاد مشکلاتی برای مردم خوزستان شده اشاره  کرد و افزود: برخی از مشکلات خوزستان از قبیل گرد و خاک درست است که یک معضل و مشکل طبیعی هستند اما این مسائل را می‌توان کاهش داد و یا اینکه از بروز آن‌ها با استفاده از اقداماتی که در گذشته انجام می‌شدند رفع کرد.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی کلیات مباحث و مشکلات موجود در خوزستان را بیان کرده‌اند  و بنده امیدوارم که حضور اعضای هیئت دولت در خوزستان  برکاتی از قبیل عملی شدن خواسته‌های مردم را در پی داشته باشد.

وی با گریزی به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون رفع مشکلات خوزستان بیان‌کرد: امیدوارم که توصیه‌های رهبر معظم مورد توجه هیئت دولت قرار بگیرد و مسئولان با عمل کردن به این توصیه‌های مهم دین خود را به مردم ادا کنند.

انتهای پیام/ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 606032
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.