مسعود مصدقی دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : ترددهای طرح نوروزی از ابتدای طرح نوروزی 25 اسفند 95 تا 13 فروردین 96 در مقایسه با زمان مشابه سال قبل 32 درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد : تعداد 23مانیتورینگ سامانه دوربین های نظارت تصویری ،43 دوربین ثبت تخلفات عبور و مرور و 78 دوربین تردد شمار درراه های استان فعال هستند که از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان رصد می شوند .
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد : محور های بندر امام- ماهشهر ، اهواز-اندیمشک و سه راهی کوپال-اهواز به ترتیب پر تردد ترین محور های استان ثبت شده اند که 12 درصد از کل ترددها را وسایل نقلیه سنگین تشکیل داده است .
مصدقی افزود : در این مدت٢٣٪‏ تخلفات سه گانه از کل ترددهای موجود ، در راه های استان توسط دوربینهای نظارتی این اداره ثبت شده است .
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان فعالیت مجتمع های بین راهی را در کاهش تصادفات موثر عنوان کرد و گفت: وجود این مجتمع ها در کاهش تصادفات و رفع خستگی رانندگان موثر است و مسافران و رانندگان از خدمات این مجتمع ها استفاده می کنند.
استان خوزستان حدود 14 هزار کیلومتر مسیر جاده ای دارد که حدود 60درصد آن روستایی و مابقی راه های اصلی و فرعی است که حدود 120میلیون تردد سالانه درشبکه راه های استان ثبت شده است.
طرح سفرهای نوروزی خوزستان از 25اسفند95 تا15 فروردین 96 با همکاری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای، پلیس راه، هلال احمر و امداد و نجات جاده ای در حال اجرا است .
7165/6002
خبرنگار:حمیدرضا ترابی فرد **انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.