به گزارش دوشنبه ایرنا روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز درخصوص زمان و تعرفه برق فصل گرم سال و درج دو صورت حساب با دو تاریخ متفاوت اعلام کرد: به استحضار می رساند کلانشهر اهواز طبق تعرفه تکمیلی وزارت نیرو به عنوان منطقه گرم یک شناخته شده و حداقل ضریب برای هر کیلووات ساعت برای آن در نظر گرفته شده است.
این روابط عمومی می افزاید: فصل گرم در منطقه یک از یکم فروردین لغایت 30 آذرماه تعیین شده و فصل سرد نیز از یکم دی ماه لغایت پایان اسفندماه می باشد. علتی که در صورت حساب منتشره مرداد ماه ذکر شده و با قبض قبلی تفاوت در چاپ زمان مشاهده می شود به خاطر افزایش ضریب از 164 ﷼به 180﷼ در سقف تابستانه پس از تصویب مجلس شورای اسلامی است که از مرداد ماه اعمال و جهت اطلاع رسانی و اعلام نرخ جدید از این ماه نرخ مصوب جدید تا پایان فصل گرم یعنی 30 آذر ماه به اطلاع مردم رسید.
شرکت توزیع نیروی برق اهواز ادامه داد: درخصوص زمان هیچگونه تغییری بوجود نیامده و 9 ماه از سال بخاطر رفاه حال مردم برای استفاده از لوازم سرمایشی به عنوان فصل گرم تعیین و مصوب شده است ؛ سقف تعیین شده در یک ماه برای هر مشترک برق خانگی 3000 کیلووات ساعت در فصل گرم و مطابق دیگر نقاط کشور فصل سرد 200 کیلووات ساعت برای مشترکین خانگی در هر ماه تعیین و تصویب شده است.
زمان فصل گرم تعیین شده تعرفه تجاری نیز از مورخ یکم اردیبهشت ماه لغایت 30 مهربه مدت 6 ماه تعیین شده است که ضریب تعریف و تصویب شده مربوط به خود را دارد.
9 ماه از سال در خوزستان هوا گرم است و مردم عموما به صورت گسترده از وسایل پرمصرف سرمایشی استفاده می کنند.
6002/6065
خبرنگار:محمدرضا بنوره**انتشار دهنده: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.