به گزارش ایرنا حجت الاسلام نصر حمادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته خرمشهر در مسجد جامع این شهر افزود: اگر کاستی هایی هست، مربوط به نظام اسلامی نیست بلکه ناشی از بی عدالتی ها است.
وی اظهارکرد:اگر برخی حقوق های نجومی می گیرند و یا در گوشه و کنار کشور برخی به نان شب محتاج هستند، ناشی از انتخاب ما مردم است و اشکال به نظام اسلامی نیست.
امام جمعه موقت خرمشهر با بیان اینکه در انتخابات بصیرت را بالا ببریم، گفت: رئیس جمهور را انتخاب می کنیم که آرمان ها را برای ملت تحقق بخشد نه این که با شعارهای خود به مردم وعده دهد.
حجت الاسلام حمادی افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب تحقق دولت اسلامی به معنای حاکمیت اسلامی سخت تر از نظام اسلامی و انقلاب اسلامی است.
وی در ادامه، پیشرفت همه جانبه در اقتصاد، تولید و اشتغال را از آرمان های جامعه اسلامی دانست و گفت: مردم در طول دوران انقلاب اسلامی در برابر ناملایمات و تحریم ها ایستادگی کردند و این حق را دارند که عدالت اجتماعی در جامعه برقرار باشد.
حجت الاسلام حمادی با تبریک فرارسیدن 12 فروردین سالروز جمهوری اسلامی، اظهارکرد:بیش از 98 درصد مردم در روز 12 فروردین سال 58 به جمهوری اسلام رای آری دادند و این روز به عنوان یکی از اعیاد ملی و مذهبی از سوی امام راحل (ره) نام گذاری شد.
وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی گروه های مختلفی در رابطه با حاکمیت و حکومت ادعاهای مختلفی داشتند ولی امام راحل(ره) فرمودند جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه زیاد و نگویید جمهوری دمکراتیک خلق؛ بلکه جمهوری اسلامی بگویید.
7100/ 6037
خبرنگار: کمیله حجازی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
کانال خبری ایرنا خوزستان:irnaahvaz@
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.