به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از ستاد مرکزی راهیان نور ، آیت الله علیرضا اعرافی در یادمان و مزار شهدای هویزه با بیان اینکه برای پیروزی در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی نیازمند روحیه جهادی هستیم افزود: باید برای نسل‌های آینده حرکت عظیم راهیان نور را منتقل کنیم و به آنها بگوئیم که گذشتگان شما جمع با شور الهی و معنوی بوده اند و در یک حماسه بزرگ و جنگ نابرابر بر دشمنان اسلام پیروز شدند.
وی با اشاره به اینکه حرکت راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی برای زنده نگه داشتن خاطرات و رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس می‌باشد خاطر نشان کرد: امروزه شبیه به حرکت عظیم راهیان نور را ما در نیروهای حزب الله لبنان مشاهده می‌کنیم که برای زنده نگه داشتن رشادت های رزمندگان و پیروزی خود در جنگ 33 روزه اقدام به راه‌اندازی جریان راهیان نور در مرز لبنان و اسرائیل کرده‌اند.
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: بسیاری از کشورها نیز برای زنده نگه داشتن مقاومت‌های خود خاطرات جنگ را در موزه های بزرگ نشان می‌دهند.
اعرافی با تاکید بر اهمیت آشنایی جوانان با حماسه آفرینی رزمندگان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اظهار کرد: راهیان نور را باید یک حرکت مهم در انقلاب اسلامی دانست و تمامی قشرها به خصوص نسل جوان باید با راهیان نور و صحنه‌های بسیار مهم آن ارتباط داشته باشند، چرا‌که عظمت دفاع مقدس قابل وصف نیست.
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در خصوص شعار 'من انقلابی‌ام' راهیان نور افزود: بهترین شیوه برای اینکه ملت ایران عظمت و شکوه خود و انقلاب را نشان دهد این است که انقلابی باشد و انقلابی بودن یعنی از جهان خواران و مستکبران جهان نترسیم و بر همه موانع فائق بیاییم.
6065/6002
خبرنگار:محمدرضا بنوره**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.