حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم دوشنبه در گفت وگو با خبر نگار ایرنا اظهار کرد : در طول تاریخ هرمملکتی با فراز ونشیب های زیادی مواجه بوده که درعین حال ماندگارترین مرحله دفاع از تمامیت ارضی است.
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ادامه داد : مردم با حضور در مناطق جنگی که مرکز ایثارگری ، فداکاری و از جان گذشتگی عده ای از شهدای دفاع مقدس است ،از نزدیک با این فرهنگ آشنا می شوند .
وی بیان کرد : باید گنج دوران دفاع مقدس را برای نسل های آینده حفظ کنیم زیرا یکی از بهترین راه ها برای مقابله با تهاجم فرهنگی است، حضور راهیان نور همه ساله نسبت به سال گذشته از لحاظ کیفی و کمی رونق بیشتری پیدا می کند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت : هر سال احساس می شود نسبت به سال قبل یک حرکت های جدیدی در کاروان های راهیان نور بوجود می آید و افراد جدیدی دراین مسیر مهم تاریخی ،فرهنگی پیدا می شوند که عمده این افراد را جوانان تشکیل می دهند .
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با بیان اینکه راهکارهای فراوانی برای آشنایی جوانان وزنده نگه داشتن ارزشهای دفاع مقدس وجود دارد اظهارکرد : زنده نگه داشتن خاطرات دفاع مقدس و رزمندگان و فرماندهان جنگ ،نشر وصیت نامه شهدا ، تکریم از خانواده شهدا ،برگزاری یادواره های شهدا و برپایی موزه های دفاع مقدس از جمله این راهکارهاست.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد : زمانی که جوانان با رزمندگان و شهداو مناطق جنگی آشنا می شوند در اصل درمقابل هجوم فرهنگی دشمن بیمه شده اند .
به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم درسفر به خوزستان سال تحویل را درمزار شهدای منطقه جنگی چذابه به همراه جمعی ازسرداران و فرماندهان ارتش ادای احترام و بازدید کردند .
7165/6002
خبرنگار : حمیدرضا ترابی فرد **انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.