به گزارش ایرنا ایمان محمدی نرگسی یکشنبه درقرارگاه جهادی انقلاب اسلامی در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این قرارگاه حدود سه سال است که در قالب جبهه امدادگری جهادگران شاهد، متخصصان و فرزندان نخبگان شاهد و ایثارگر فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی افزود: این قرارگاه فعالیت خود را به صورت رسمی از استان خوزستان آغاز کرده و استان های سیستان و بلوچستان و کردستان نیز جزو استان هایی است که به عنوان نقطه هدف برای خود مشخص کرده است.
مسئول قرارگاه جهادی انقلاب اسلامی کشور ادامه داد: اکنون حدود 6 هزار گروه در سراسر کشور فعالیت های جهادی را در دستور کار خود قرار داده اند وباتوجه به این که خوزستان در ایام نوروز یکی از مقصدهای اصلی تردد راهیان نور است، چندین حوزه برای خدمات رسانی در قرارگاه خوزستان مستقر شده اند.
وی بیان کرد: 22گروه جهادی انقلاب اسلامی با مشارکت جمعیت هلال احمر استان جیره های غذایی را بین کاروانهای راهیان نور توزیع می کنند.
محمدی نرگسی گفت: از جمله اقدامات مهمی که در این قرارگاه صورت می گیرد در حوزه پوشش گروه های جهادی ، خدمات دهی به راهیان نور و بحث بهداشت و درمان زائران توسط تیم های پزشکی متخصص است.
وی اظهار کرد: این متخصصان فرزندان شاهد و ایثارگر بوده و به نوعی در این ایام دین خود را به کشور ادا کرده و راه پدران رشید خود را ادامه می دهند.
مسئول قرارگاه جهادی انقلاب اسلامی کشور گفت: پزشکان متخصص این قرارگاه در مسیر راهیان نور مستقر شده و به صورت رایگان زائران را ویزیت می کنند و در صورت نیاز نیز برای عمل جراحی بیمارستان هایی در سطح استان و کشور پیش بینی شده است.
وی تصریح کرد: این قرارگاه در طول سال فعال است اما در ایام نوروز از نیمه اسفندماه تا 15 فروردین به صورت ویژه به راهیان نور خدمت رسانی می شود.
محمدی نرگسی گفت: قرارگاه جهادی انقلاب اسلامی در بحث تولید نیز اقدامات خوبی را از ابتدای کار در دستور کار خود قرار داده و در بحث عمران و سازندگی نیز فعالیت های مختلفی در سطح کشور دارد که در خوزستان و در شهرحمیدیه ، منطقه زرگان ، حاشیه اهواز و شهرستان ایذه نیز فعالیت های خود را آغاز کرده است.
7152/6002 خبرنگار: محمدرضاخبازان**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.