به گزارش ایرنا کارآفرین در واقع نیروی محرکه اصلی در توسعه اقتصادی است و نقش کارآفرین نوآوری است ارائه کالایی جدید، ارائه روشی جدید در فرآیند تولید، گشایش بازاری تازه، یافتن منابع جدید و ایجاد هرگونه تشکیلات جدید در صنعت از فعالیت های کارآفرینان است.
کارگاه عبدالله منتصریان کارآفرین شادگان در روستای صفرا مقدمه دهستان بوزی بخش مرکزی شهرستان شادگان قرار دارد و توانسته علاوه بر کارآفرینی برای 11 نفر شغل مستقیم و چهار نفر شغل غیرمستقیم ایجاد کند، به ویژه شهرداری ها و دهیاری ها را به وسایل بازی از جمله باکس زباله، میز و صندلی تامین کند.
عبدالله منتصریان مدیر گارگاه ' توانکار شادگان' به ایرنا گفت:این کارگاه تولیدی توانسته است نیاز های 70 مرکز از جمله شهرداری، بخشداری، دهیاری، مهدکودک و مدرسه به وسایل بازی پلی اتیلن در استان خوزستان را تامین کند.
وی بیان کرد:سال 94 با پذیرش ریسک کار و توکل به خدا، اعتماد به نیروی فعال و توانمند کاری، کار را در گارگاهی در روستای بوزی بخش صفرا مقدم با یک کارگر آغاز کردم و امروز برای 11 نفر به صورت ثابت در روستا شغل ایجاد شده است.
منتصریان گفت:کارگاه تولیدی توانکار شادگان برای نخستین بار در استان خوزستان این کالا را به بخش های رفاهی و تفریحی ارائه داده است.
این تولید کننده در خصوص تمایز این کارگاه با سایر مراکز تولید وسایل بازی در استان بیان داشت:این کالا در کارگاه توانسته با نوآوری در طرح ها بخشی از نیازهای بیمارستان های منطقه را به مبلمان و صندلی تامین کند.
وی با اشاره به موقعیت مکانی این کارگاه بیان کرد: قرار گرفتن این کارگاه در روستای صفرا مقدم بخش بوزی شهرستان شادگان با هدف رونق اقتصادی این منطقه و باعث ماندگای اهالی روستا در منطقه شده است.
وی گفت:این کارگاه توان تولید بیشتر با توجه به نیاز بازار را دارد و به ساخت ایستگاه انتظار مسافر برای دهیاری ها و شهرداری های استان اقدام کرده است.
منتصریان بر حمایت از تولید داخل استان و استفاده از توانمندی نیروهای بومی تاکید کرد، در صورت حمایت بیشتر، توان تامین تمامی نیازهای استان به وسایل بازی و تفریحی را داریم.
3015/6125 خبرنگار: عدنان جواهری ** انتشاردهنده: سید بهادر حسینی
کانال خبری ایرنا خوزستان:irnaahvaz@
برای دریافت لحظه‌به‌لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.