رحیم زهیوی شنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بسیار ناراحتم که در این شرایط مصدوم شدم چرا که تلاش بسیاری کردم تا به تیم ملی دعوت شوم.
مهاجم تیم الشحانیه قطر با بیان این که از ناحیه کشاله پا با مصدومیت مواجه شدم افزود: طبق نظر پزشک تیم تا دو ماه در بند مصدومیت هستم و نمی توانم پا به توپ شوم.
وی با اظهار ناراحتی از این که نمی تواند به تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی کمک کنم افزود: شایستگی حضور در تیم ملی را داشتم اما از روی بدشانسی مصدوم شدم که از این موضوع بسیار ناراحتم.
زهیوی در خصوص بازی استقلال خوزستان مقابل لخویا قطر در جام باشگاه های آسیا گفت: هر جا که باشم دل و جانم با استقلال خوزستان بوده و همیشه برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.
وی ادامه داد: استقلال خوزستان با وجود این که این فصل در بدترین شرایط مالی به سر می برد اما تاکنون نتایج بسیار درخشانی در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده است و مردم خوزستان باید به این تیم افتخار کنند.
مهاجم سابق تیم استقلال خوزستان عنوان کرد: کاری که بازیکنان استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا انجام دادند بی نظیر است و مردم خوزستان باید قدر این تیم را بیشتر بدانند.
وی در پایان گفت: امیدوارم هواداران روز سه شنبه به حمایت از تیم محبوبشان به ورزشگاه بروند و استقلال خوزستان را تنها نگذارند. حضور هواداران در ورزشگاه بهترین دلداری برای بازیکنان است.
تیم استقلال خوزستان روز سه شنبه در هفته سوم از لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای تیم لخویا قطر خواهد بود.
6064
خبرنگار: پارسا شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.