پیمان ادیبی روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود:کارگروه های میزبانی برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی 2017 در آبادان تشکیل شده و هر کارگروه در حال انجام وظایف خود است.
وی اظهار داشت: زیر ساخت هایی که برای این مسابقات در تعهد سازمان منقطه آزاد اروند است به طور حتم تا قبل از آغاز مسابقات به سرانجام می رسد.
مدیرکل توسعه اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند گفت: به اجرای مفاد تفاهم نامه فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی و سازمان منطقه آزاد اروند و مساعدت و قول های داده شده احتمالی استاندار خوزستان به این فدراسیون پایبند هستیم و برای برگزاری این مسابقات در آبادان جای هیچ نگرانی نیست.
ادیبی تصریح کرد: این آمادگی وجود دارد تا در نقطه صفر مرزی با توان لازم از مهم‌ ترین اتفاق ورزشی در آبادان میزبانی کنیم.
وی افزود: قطعا سازمان منطقه آزاد اروند به تعهدات منعقد شده در تفاهم نامه با فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران پایبند است و مشکلی در این راه ندارد.
پیمان ادیبی تصریح کرد: طی موافقت‌ نامه، تمامی هزینه ‌های خوراک، ترانسفر، پرواز چارتر، تشک، رینگ، اسکوربورد، کاپ و مدال ‌ها بر عهده فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی است و اسکان تیم ‌ها بر عهده سازمان منطقه آزاد اروند است.
مدیرکل توسعه اجتماعی و ورزش منطقه آزاد اروند گفت:اسکان هیات اجرایی، داوران و رسانه ‌ها بر عهده فدراسیون بوده و تنها اسکان 200 ورزشکار و کادر فنی بر عهده میزبان است که در همین راستا، هتل کاروانسرای آبادان برای این کار مهیا شده است.
ادیبی اظهار داشت:جایگاه ‌های سالن طبق قوانین فدراسیون جهانی آماده می شود و نور سالن، صوت و همه موارد سمعی بصری نیز از سوی فدراسیون به آبادان منتقل و نصب می شود.
وی افزود: اینکه دبیر فدراسیون اعلام کرده که استان خوزستان بر برخی تعهدات خود پایبند نیست بر ما پوشیده است و باید این مشکل بین فدارسیون و ارگانی که بر تعهدش عمل نکرده برطرف شود.
ادیبی تصریح کرد: در آبادان به صورت فشرده مواردی که فدراسیون برای برطرف کردن مشکل سالن و همچنین آماده نمودن سالن برای برگزاری این مسابقات در حال انجام است و کمیته های برگزاری رقابت ها به صورت جدی کارها را پیش می برند.
به گزارش ایرنا، نایب رئیس فدراسیون کشتی چند روز گذشته در مصاحبه با رسانه ها با بیان اینکه وعده های مسئولان استان خوزستان درمورد میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی عملی نشده است، گفته بود:به نظر می رسد مسئولان استان خوزستان برای میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی در آبادان تمایل ندارند و نمی دانیم در صورت تغییر میزبان جام جهانی چه پاسخی به مردم خوزستان بدهیم.
حمید بنی تمیم با بیان این مطلب افزود:فدراسیون به احترام مردم خوزستان و علاقه مندی آنان به کشتی به عنوان ورزش ملی کشور، با مشکلات فراوان توانست اتحادیه جهانی کشتی را متقاعد کند تا میزبانی جام جهانی را از تهران به آبادان منتقل کند.
وی ادامه داد:با وجود پیگیری های مکرر صورت گرفته و جلسات متعدد با مسئولان استانی هیچ کدام از وعده های آنها برای کمک به میزبانی مسابقات در آبادان در فاصله کوتاه باقی مانده تا رقابت ها (روزهای 26 و 27 اسفندماه) عملی نشده است.
رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی در سال 2017 ، بیست و ششم و بیست و هفتم اسفندماه جاری با حضور هشت تیم برتر دنیا در سالن کوثر شهر آبادان برگزار می شود.
تیم های ایران، روسیه، جمهوری آذربایجان، ترکیه، آلمان، اوکراین، قزاقستان و بلاروس به عنوان هشت کشور برتر کشتی فرنگی جهان در این رقابت ها حضور می یابند.
7104/6125 خبرنگار:مسعود گادار ** انتشار دهنده :سیدبهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.