سید علی اکبر پورموسوی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد : در تمرین امروز تیم که نیمه کاره ماند بازیکنان تصمیم گرفتند در صورتی که وعده ها عملیاتی نشود برای بازی با پرسپولیس به تهران عزیمت نکنند.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با اشاره به اینکه بازیکنان تیم دیگر از وعده های توخالی مسولان خسته شده اند، افزود: اگر قرار است که به ما کمک نکنند حداقل به ما اعلام کنند که از پول خبری نیست نه اینکه هر دو روز یکبار به ما وعده بدهند و به آن عمل نکنند.
وی عنوان کرد: چند روز گذشته طی جلسه ای که با استاندار خوزستان، وی تلفنی با مسولان بانک ملی صحبت کرد که قرار بر این شد دو روز دیگر مبلغی به تیم پرداخت شود و ما این موضوع را به بازیکنان منتقل کردیم اما متاسفانه باز هم وعده سر خرمن بود و خبری از پول نیست.
پورموسوی ادامه داد:مسولان بانک ملی اگر نمی خواهند کمک کنند لااقل امتیاز تیم را به استانداری، فرمانداری و یا یکی از دستگاه های اجرایی شهر اهواز تحویل دهند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به اینکه بازیکنان تیم دیگر از وعده های مسولین خسته شده اند، گفت: طی یک هفته اخیر هر روز به ما گفتند که فردا به شما پول می دهیم اما کاری پیش نرفت و بازیکنان از این موضوع ناراحت هستند.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با اشاره به اینکه عصر امروز موضوع را به استاندار، مدیرکل ورزش مسولان باشگاه اعلام کردم و گفتم که بازیکنان قصد بازی کردن مقابل پرسپولیس را نداریم ندارند افزود: بچه های ما بهترین عملکرد را در این فصل و همچنین جام قهرمانان آسیا داشتند اما مزد زحمات خود را هنوز دریافت نکرده اند.
وی در پایان گفت: ما در بین نمایندگان ایرانی حاضر در باشگاه های آسیا بهترین نتیجه را کسب کردیم اما دریغ از اینکه مسولان باشگاه از ما تشکر کرده باشند.
تیم استقلال خوزستان در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال میهمان تیم پرسپولیس در تهران است.
6125 پارسا شاکری ** انتشار:سیدبهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.