سرهنگ حمیدرضا بهاروند روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به مصوبه اخیر ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان شوش افزود: طرح جمع آوری معتادان خیابانی در شوش در راستای مصوبه ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان از 15 اسفند ماه در آستانه نوروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
وی با بیان اینکه یکی از معتادان متجاهر یک بانوی معتاد خیابانی بوده افزود:این طرح با هماهنگی دستگاه قضایی در شوش آغاز شده و معتادان جمع آوری شده نیز با هماهنگی بهزیستی به مراکز ترک اعتیاد دارای مجوز قانونی منتقل شدند.
سرهنگ بهاروند تاکید کرد: برخی از این معتادان خیابانی در سرقت های خرد نیز دست داشته اند.
وی همچنین از دستگیری 16 سارق در شهرستان شوش خبر داد و گفت: این سارقان که در 12 فقره سرقت دست داشته اند در عملیاتی از سوی نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شدند ضمن اینکه از این افراد سه قبضه اسلحه نیز کشف شد.
فرمانده انتظامی شوش افزود:با هوشیاری ماموران انتظامی و تعامل خوب مردم با این نیرو ، شهرستان شوش برای سارقان ناامن شده است.
به گزارش ایرنا فرماندار و رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان شوش در آستانه نوروز بر اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر ، کارتن خواب و پرخطر خیابانی در این شهرستان تاکید کرد.
طرح جمع آوری معتادان متجاهر ، کارتن خواب و پرخطر خیابانی با همکاری بخشداران ، شهرداران ، بهزیستی و نیروی انتظامی از 15 اسفند ماه در شهرستان شوش آغاز شده است.
از ابتدای امسال بیش از 45 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان شوش کشف و در این رابطه بیش از 238 نفر عمده و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.
6068
خبرنگار و انتشار: محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.