سرهنگ علی قاسم پور شنبه شب در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با تدابیری که توسط مسئولان انتظامی، امنیتی و قضائی استان اتخاذ شده است آرامش به منطقه پتک برگشته است.
در جریان یک درگیری بین دو طایفه محمدی و موسائی در روستای پتک باغملک در ساعت 23:30 جمعه گذشته 3 نفر کشته و یک نفر زخمی شد.
وی اظهار کرد: در حال حاضر ماموران انتظامی در منطقه پتک مستقر هستند و آرامش را در منطقه حاکم کرده و هیچگونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان تاکید کرد: ماموران انتظامی به دنبال شناسائی و دستگیری تمامی عوامل حادثه شب گذشته هستند.
وی ضمن تقدیر و تشکر از مردم منطقه و نیز اقدام این طوایف در شهرستانهای باغملک و رامهرمز به خاطر همراهی کردن پلیس گفت: مردم منطقه یقین داشته باشند که پلیس و دستگاه قضائی با تمامی خاطیان این حادثه به شدت برخورد خواهد کرد.
وی افزود: مردم استان خوزستان به هیچ عنوان به شایعات فضای مجازی و یا سایتهای غیر موثق توجه نکنند و اخبار موثق را از کانالها و سایتهای رسمی و شناسنامه دار پیگیری کنند.
فرماندار شهرستان باغملک نیز پیش از این به خبرنگار ایرنا گفت: به رغم چندین درگیری پراکنده در روز شنیه بین طوایف یاد شده اما با حضور قوی پلیس هم اکنون آرامش در منطقه حاکم شده است.
مجید صالحی افزود: در عین حال بخاطر آرامش دانش آموزان و والدین و نیز پیشگیری برای حفظ سلامت دانش آموزان مدارس این منطقه در روز یکشنبه تعطیل اعلام شد.
منطقه پتک از توابع شهرستان باغملک در شرق استان خوزستان واقع شده و از هشت سال پیش اختلافاتی بین دو طایفه محمدی و موسائی در این منطقه بروز کرده و متاسفانه حدود 16 نفر از طرفین در این درگیریها کشته شده اند.
6064
خبرنگار و انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.