احمد ضیایی شنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم نگران نفرات جایگزین برای بازیکنان تیم ملی بزرگسال نباشند زیرا پشتوانه سازی خوبی انجام شده است.
نایب رییس فدراسیون والیبال با بیان این که برداشت صحیحی نیست که بگوییم برای تیم ملی بزرگسالان پشتوانه سازی نکردیم افزود: امروز در استان های سراسر کشور پشتوانه سازی بسیار خوبی در رده های نونهالان، نوجوانان و جوانان صورت گرفته و خیلی از فاکتورهای مورد نیاز والیبال نظیر قد، وزن و فیزیک بدنی در بین نوجوانان و جوانان ما بهتر از تیم فعلی بزرگسالان به چشم می خورد.
وی در پاسخ به این پرسش که تغییر نسل در تیم ملی بزرگسالان نتایج درخشانی که تاکنون کسب شده است را به همراه خواهد داشت افزود: اگر چه ما اکنون جز هشت تیم برتر دنیا هستیم اما اگر به پیشینه تیم هایی که در لیگ جهانی و یا المپیک روی سکو رفتند، بنگرید خواهید دید که عملکردشان در طول زمان بالا و پایین شده است و این امری طبیعی است. زمانی تیم کوبا حرف اول را در دنیا می زد اما امروز دیگر از آن تیم خبری نیست.
ضیایی با اشاره به این که برای والیبال کشور یک افق بلندمدت لحاظ کردیم تا در المپیک 2020 روی سکو قرار گیریم افزود: تلاش می کنیم خود را جز تیم های تراز اول دنیا حفظ کرده و با قدرت های والیبال جهان دست و پنجه نرم کنیم و نشان دهیم که توانایی های والیبال ایران مقطعی نبوده و ادامه دارد است.
وی در ادامه به والیبال خوزستان اشاره کرد و گفت: والیبال خوزستان همیشه دارای استعدادهای خوبی بوده و نفراتی نظیر موسوی و شریفات را به تیم ملی تقدیم کرده است. یکی از برنامه های فدراسیون استعدادیابی و آموزش پایه ها بوده که امیدواریم این امر در استان به خوبی انجام شود.
نایب رییس فدراسیون والیبال با بیان این که خوزستان نیازمند یک تیم در لیگ برتر است افزود: با توجه به پتانسیل و ظرفیت های بسیاری که در خوزستان موجود است این استان می تواند در عرصه تیم داری موفق باشد اما متاسفانه این امر در سال های اخیر محقق نشده است.
وی در پایان گفت: امیدواریم در سال های آینده با برنامه ریزی که از سوی هیات جدید والیبال استان صورت خواهد گرفت شاهد تیم داری و شکوفایی والیبال خوزستان در تمام رده های سنی باشیم.
6002خبرنگار: پارسا شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.