به گزارش ایرنا حماد سامری عصر جمعه پس از پایان دیدار تیم های پالایش نفت آبادان و آ اس شیراز افزود: در این بازی سعی کردیم حمله را تمرین کنیم و با توجه به نتیجه بدست آمده توانستیم در کار حمله به خواسته هایمان برسیم.
وی اظهار داشت: در کار دفاعی جا به جایی ها و کارهایی که خیلی تمرین کرده بودیم را در چند بازی اخیرنتوانستیم به نمایش بگذاریم ، با توجه به فشردگی بازی ها دیگر فرصت مناسبی برای تمرین بر روی کارهای دفاعی تیم نداریم.
سرمربی تیم پالایش نفت آبادان گفت: در بازی های بعدی باید تمرکزمان را روی کارهای دفاعی بیشتر کنیم تا در نتیجه گیری شرایط بهتری داشته باشیم.
سامری تصریح کرد: با توجه به تعطیلی ها و مصدومیت هایی که داشتیم قدری از آمادگی لازم خارج شدیم ، احتیاج به یک زمان دو یا سه روزه برای انجام تمرین خوب داریم تا به هماهنگی لازم برگردیم.
سرمربی تیم بسکتبال آ اس شیراز نیز گفت: به بازیکنان تیم خودم افتخار می کنم که با شرایط بد مالی و بدون بازیکن خارجی این گونه جنگنده بازی می کنند.
مهدی دوانی زاده اظهار داشت: دو بازیکنان ما در نیمه اول از ناحیه زانو دچار آسیب شدند که بایستی پس از این پیگیر کار درمان آنها باشیم و به نظر نمی رسد به هفته آینده هم برسند.
وی افزود: با اینکه در این دیدار ما با پنج بازیکن بیشتر بازی نکردیم اما بچه ها به خوبی کار کردند.
وی اظهار داشت: پالایش نفت تیم خوبی است و امید است بتواند در بازیهای بعدی هم به موفقیت برسند.
تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان عصر امروز از هفته سوم دور سوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال در سالن 17 شهریور این شهر با نتیجه 100 بر 80 میهمانش آ اس شیراز را شکست داد.
7104/6002 **خبرنگار: مسعود گادار**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.