به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی عصر جمعه درآیین کلنگ زنی شهر مبل کلانشهر اهواز اظهار کرد: ازتمام سرمایه گذاران و کسانی که قصد دارند در بخش کشاورزی، نفت و خدمات دیگر فعالیت کنند استقبال کرده و تا جایی که در حوزه اختیارات استانداری است موانع احتمالی را از پیش پای آن ها بر می داریم.
وی احداث شهر مبل در اهواز یکی از پروژه های بزرگ و تاثیرگذار استان دانست وافزود: متاسفانه گاه شاهد مانع تراشی درمسیر ورود وفعالیت سرمایه گذاران به استان هستیم درحالی که ورود سرمایه ها زمینه ساز ایجاد اشتغال است و باید مورد حمایت وتشویق قرار گیرد.
استاندار خوزستان ادامه داد: باتوجه به این که سرمایه گذاری در استان می تواند بخش قابل توجهی از مشکلات بیکاری را برطرف سازد، باید بستر مناسب را برای اشتغال بیشتر فراهم کنیم.
وی بیان کرد: غیر از پروژه بررگ بازار مبل در اهواز، پروژه دیگری که به تازگی مصوب شده وبازهم با موانعی مواجه بود و مدت زیادی پشت کمیسیون های مختلف به سر می برد، بازار میدان میوه و تره بار بین المللی استان است که اکنون اقدامات اجرایی آن آغاز شده است.
شریعتی تصریح کرد: این پروژه نیز مانند بازار مبل اهواز می تواند زمینه مناسب را برای اشتغال تعداد زیادی از افراد جویای کاردرمنطقه فراهم سازد.
وی اظهار کرد: امیدواریم با انجام این پروژه ها زمینه افزایش تولید ، ایجاد اشتغال و خلق ثروت بیشتر برای مردم فراهم شود.
استاندار خوزستان همچنین به توسعه جاده ساحلی اهواز اشاره کرد و گفت: انتظار می رود با برنامه ریزی های صورت گرفته پروژه توسعه جاده ساحلی اهواز تا ملاثانی نیز به زودی تکمیل شود چرا که این مسیر می تواند به رونق بیشتر شهرهای شهرستان باوی کمک کند.
وی بیان کرد: باید در سال اقتصاد مقاومتی سعی کنیم زمینه اشتغال مولد را در اهواز ، باوی ،حمیدیه و کارون ایجاد کنیم.
آیین کلنگ زنی شهر مبل اهواز روز جمعه با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استان در شهر ملاثانی برگزار شد.
7152/6002 خبرنگار: محمدرضاخبازان**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.