وی شامگاه سه شنبه پس از ورود به فرودگاه اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از شور و اشتیاق مردم اظهار خوشحالی کرد و گفت: خدا را شاکر هستم که توانستیم با نتایجی که گرفتیم دل آن ها را شاد کنیم.
وی عنوان کرد: شاید کمتر کسی فکر می کرد که ما در بازی های آسیایی چنین نتایجی کسب کنیم اما تعصب و غیرت بچه ها همه تفکرات را عوض کرد.
کاپیتان تیم استقلال خوزستان افزود: همه بازیکنان تیم هم قسم شده بودیم که برای شاد کردن دل مردم در هر دو بازی با برد از میدان خارج شویم و خوشحالم که این امر محقق شد.
آرش افشین بازیکن صاحب نام استقلال خوزستان هم گفت: از این که می بینم مردم به استقبال ما آمدند بسیار خوشحال هستم و امیدوارم قدر محبت آن ها را بدانیم.
وی افزود: با توجه به مشکلاتی که برای مردم خوزستان در زمینه ریزگردهای اخیر به وجود آمد دو برد ما در جام قهرمانان آسیا باعث تسکین و آرامش دل آن ها شد که این موضوع یک دنیا برای ما ارزش دارد.
مهاجم آبی پوش خوزستانی با بیان این که همه هدفمان موفقیت تیم استقلال بود افزود: صحبت کردن در خصوص شرایط مالی بی فایده است و ما تنها به عشق همین مردم وارد زمین می شویم.
حسن بیت سعید مهاجم استقلال خوزستان هم گفت: به تمام هواداران تیم خسته نباشید می گویم و امیدواریم با کسب سومین پیروزی در آسیا باز هم دل مردم را شاد کنیم.
وی عنوان کرد: مردم خوزستان همیشه به ما لطف داشته و یار و حامی ما بودند و بسیار خوشحالم که توانستیم با پیروزی های خود هدیه کوچکی به هواداران بدهیم.
مهدی مومنی هافبک آبی های خوزستان هم عنوان کرد: با وجود مشکلاتی که داریم تمام تلاش ما این بود که مردم خون گرم خوزستان را شاد کنیم و سربلند به اهواز برگردیم.
وی عنوان کرد: امیدوارم مشکلات مالی تیم برطرف شود تا بتوانیم باز هم افتخار آفرینی کنیم زیرا شرایط مالی بازیکنان به شکلی است که بعضا در معیشت زندگی با مشکل مواجه هستند.
استقلالی های خوزستان امروز استراحت می کنند و مجددا تمرینات خود را برای بازی با تیم ماشین سازی تبریز از روز پنجشنبه از سر خواهند گرفت.
استقلال خوزستان در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر روز شنبه 14 اسفندماه و از ساعت 15 در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان تیم ماشین سازی تبریز است.
6064
خبرنگار: پارسا شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.