به گزارش ایرنا پریسا مصطفاییعصر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان ماهشهر گفت:صنایع عظیم پتروشیمی شهرستان با وجود درخواست‌های مکرر اداره به حمایت از هنرمندان بومی، نه تنها حمایتی نکرده بلکه با بهانه‌های مختلف از همکاری با هنرمندان بومی ممانعت می کنند.
وی با تشریح اهمیت فعالیت های فرهنگی در کاهش ناهنجاری های اجتماعی گفت:همواره باید تلاش شود معضلات فرهنگی که جنبه عمومی دارند رصد شوند، چرا که فعالیت های فرهنگی کمک زیادی به کاهش ناهنجاری های اجتماعی می کند.
وی ادامه داد:انتظار می رود دستگاه هایی نظیر شهرداری ها و صنایع که از توان مالی بیشتری برخوردارند، از تئاترهای خیابانی با اولویت گروه های بومی حمایت کنند که بتوان گام های موثری در این راستا برداشت.
مصطفایی اضافه کرد:برگزاری برنامه های هنری با استفاده از توان هنرمندان غیربومی از دید مسوولان شهرستان غیرقابل چشم پوشی است و تا به نتیجه رسیدن این مهم و حمایت قطعی از هنرمندان بومی پیگیری ها از سوی مسوولان شهرستان ادامه دارد و در این خصوص نیز با مسئولان نظیر امام جمعه بندر ماهشهر مکاتبه می شود.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماهشهر همچنین با تبیین اهمیت توسعه فعالیت های مذهبی در کنار فعالیت های فرهنگی، افزود:توسعه فعالیت های مذهبی از دیگر فعالیت های مورد توجه شورای فرهنگ عمومی است و مقرر شد 300میلیون ریال به توسعه فرهنگ نماز در مدارس اختصاص یابد.
به گزارش ایرنا صنایع پتروشیمی نظیر تندگویان، فارابی، بوعلی و چندین مجتمع دیگر، منطقه ویژه اقتصادی بندر ماهشهر و اداره کل بندر و دریانوردی استان خوزستان از شرکت های و صنایع مهم اقتصادی مستقر در شهرستان بندر ماهشهر می باشند.
6125 آمنه محتشمی ** انتشار دهنده:سیدبهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.