به گزارش ایرنا حبیب اله آصفی روز دوشنبه در نشست هیات نظارت بر سازمان های مردم نهاد دزفول در سالن جلسات فرمانداری افزود:در حال حاضر 18 سازمان مردم نهاد در حوزه های مختلف زیست محیطی،اجتماعی،سلامت و دیگر بخش ها در دزفول ثبت شده و تقاضاهای بسیار دیگری نیز وجود دارد که در دست بررسی است.
وی افزود:برنامه ها و فعالیت های سازمان های متقاضی نیز بررسی می شود و برای اعطای مجوز و گذراندن مراحل ثبت آنها توسط هیات نظارت تصمیم گیری خواهد شد.
در این نشست فعالیت ها و برنامه های 6 موسسه مردم نهاد جدید در دزفول بررسی شد و با موافقت اعضای هیات نظارت بر سازمان های مردم نهاد دزفول برای طی کردن سایر مراحل ثبت معرفی شدند.
انجمن خیریه دست های مهربانی با هدف اعطای وام و تسهیلات به نیازمندان ،موسسه حافظان فرهنگی و گردشگری ،موسسه فرهنگی هنری هنرمندان نوپرداز شهرستان دزفول با هدف تبادل اطلاعات و همکاری هنرمندان رشته های مختلف و ترویج فرهنگ و هنر ،موسسه توسعه سلامت و پیشگیری از بیماریها با هدف کاهش نرخ بیماریها و نهادینه کردن فرهنگ سلامت ،موسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) روستای بن جعفر جهت کمک به نیازمندان و موسسه جامعه پویا در شهر حمزه دزفول با هدف آسیب های اجتماعی سازمان های مردم نهادی هستند که تقاضای فعالیت آنها در هیات نظارت مورد بررسی قرار گرفته و اجازه فعالیت گرفتند.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.