به گزارش ایرنا، تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در این هفته از رقابت ها میهمان تیم قدرتمند دانشگاه آزاد خواهد بود تا جدال مهران شاهین طبع و فرزاد کوهیان برای سومین بار در این فصل در نوع خود دیدنی باشد.
پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد در این فصل تاکنون 2 مرتبه برابر یکدیگر قرار گرفته اند که هر دوبار تیم پتروشیمی به ترتیب با نتایج 77 بر 69 و 73 بر 66 پیروز میدان شده بود.
دو تیم پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد در نخستین دیدار خود در دور سوم رقابتهای لیگ برتر بسکتبال حریفان خود را شکست داده و با روحیه مضاعف برابر یکدیگر صف آرایی می کنند.
مهران شاهین طبع سرمربی نام آشنای بسکتبال کشور که هدایت تیم پتروشیمی بندر امام را بر عهده دارد به دنبال کسب هجدهمین پیروزی خود در لیگ برتر است اگرچه باید دید اندیشه های سرمربی جوان دانشگاه آزاد در مقابل سرمربی با تجربه پتروشیمی کارساز خواهد بود.
تیم پتروشیمی بندر امام که تنها 2 شکست در پرونده خود می بیند با کسب 36 امتیاز صدرنشین لیگ است همچنین تیم دانشگاه آزاد که به دنبال جبران دو شکست قبلی خود مقابل پتروشیمی بوده با کسب 32 امتیاز جایگاه سوم جدول را به خود اختصاص داده است.
در ادامه بازی های این هفته تیم پالایش نفت آبادان میهمان شهرداری اراک و شاگردان محمد کسایی پور هستند تا تقابل تیم های دوم و چهارم لیگ حساسیت بازی را در اراک بیشتر کند.
دو تیم پالایش نفت آبادان و شهرداری اراک تاکنون در این فصل دو بازی مقابل یکدیگر انجام داده اند که سهم هر کدام یک پیروزی و یک شکست است. پالایش نفت آبادان که دو شکست در کارنامه خود دارد به دنبال کسب هجدهمین پیروزی خود در این فصل است اگرچه تیم شهرداری اراک این روزها روند خوبی را در پیش گرفته و سه بازی آخر خود را بدون شکست پشت سر گذاشته است.
نفتی های آبادان که فصل گذشته به عنوان نایب قهرمان لیگ دست یافتند در این فصل سایه به سایه پتروشیمی حرکت می کنند تا از غفلت این تیم نهایت استفاده را ببرند و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند.
تیم پالایش نفت آبادان با 16 برد و 3 شکست و کسب 35 امتیاز در مکان دوم جدول قرار دارد همچنین تیم شهرداری اراک که در این فصل با درخشش بازیکنانش نتایج خوبی گرفته است با کسب 31 امتیاز در رده چهارم رده بندی جای دارد.
دیدار نمایندگان استان در هفته دوم از دور سوم لیگ برتر بسکتبال:
دوشنبه 9 اسفندماه: پتروشیمی بندر امام - دانشگاه آزاد/ ساعت 16:00 ورزشگاه حکیمیه تهران
پالایش نفت آبادان - شهرداری اراک/ ساعت 16:00 ورزشگاه شهرداری اراک

6002خبرنگار: پارسا شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.