به گزارش ایرنا تیم استقلال خوزستان که در نخستین پیکار خود در جام قهرمانان آسیا یک برد شیرین کسب کرد در دومین دیدار باید به مصاف تیم زخم خورده الجزیره امارات برود.
آبی های خوزستانی که کار خود را در جام قهرمانان آسیا با برد شروع کرده و از جایگاه مناسبی در جدول برخوردار هستند، می توانند با پیروزی مقابل تیم الجزیره و یا کسب حداقل امتیاز راه صعود خود را به مرحله بعد همواره کنند.
تیم الجزیره امارات که در بازی اول مقابل تیم لخویا قطر شکست سنگینی متحمل شد قطعا سعی می کند از شرایط میزبانی خود به خوبی استفاده کرده و با شکست استقلال خوزستان شرایط خود را در جدول بهبود بخشد.

**تقابل استقلال خوزستان و الجزیره امارات در کسب عناوین قهرمانی

تیم استقلال خوزستان که تنها 5 سال از تاسیس آن می گذرد تنها یک عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران را در کارنامه خود دارد اما در طرف مقابل تیم الجزیره امارات سه قهرمانی در جام پادشاهی امارات، یک قهرمانی در لیگ امارات، یک قهرمانی در جام فدراسیون امارات و یک قهرمانی در جام حذفی امارات را یدک می کشد و به لحاظ آمار و ارقام از استقلال خوزستان جلوتر است.
از طرفی تیم استقلال خوزستان که مدافع عنوان قهرمانی در لیگ ایران محسوب می شود در این فصل نتایج خوبی کسب نکرده و در حال حاضر با 29 امتیاز در جایگاه هفتم رده بندی قرار دارد در حالی که تیم الجزیره امارات نیز با 50 امتیاز صدرنشین جدول لیگ امارات می باشد.
تیم استقلال خوزستان تا هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر ایران 7 برد، 8 تساوی و 7 شکست در پرونده خود دارد اما تیم الجزیره تاکنون 1 باخت، 2 تساوی و 16 پیروزی در کارنامه خود داشته است.
استقلالی های خوزستان از 22 بازی خود در لیگ 28 گل خورده و 28 گل زده دارند که آمار چندان خوبی برای مدافع عنوان قهرمانی نیست این در حالی است که تیم الجزیره امارات نیز از 19 بازی خود 13 گل خورده و 53 گل زده به ثبت رسانده اند.

تقابل دو سرمربی استقلال خوزستان و الجزیره امارات:

سیروس پورموسوی که اولین حضور خود به عنوان سرمربی استقلال خوزستان را تجربه می کند امیدوار است تا با کسب حداقل امتیاز به خانه برگردد اما در طرف مقابل هتک تن کاته سرمربی61 ساله هلندی تیم الجزیره امارات که سابقه مربی گری در تیم هایی همچون بارسلونا، چلسی، آژاکس، پاناتیاکوس، اسپارتارتردام، الاهلی دبی، ام صلال قطر، شاندونگ چین را دارد در تقابل با سرمربی استقلال خوزستان به مراتب از تجارب بالاتری برخوردار است.
آبی های خوزستان امیدوار هستند با وجود بازیکنان سرشناس خود نظیر آرش افشین، حسن بیت سعید و محمد طیبی از این بازی امتیاز کسب کنند تا راه آسان تری برای صعود به مرحله بعد داشته باشند اگر چه در طرف مقابل تیم الجزیره با درخشش بازیکنانی همچون علی خصیف، کارلوس پینتوچاوز، لئوناردو، مبارک بوصفی نتایج بسیار خوبی در لیگ امارات کسب کرده است.
حال باید دید اندوخته های سرمربی کم تجربه استقلال خوزستان در مقابل سرمربی هلندی تیم الجزیره چگونه خواهد بود و آیا استقلالی های بی پول می توانند بار دیگر شگفتی ساز شوند.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و الجزیره امارات در هفته دوم رقابت های جام قهرمانان آسیا در گروه B ساعت 19 روز دوشنبه 9 اسفندماه در ابوظبی برگزار خواهد شد.
خبرنگار: پارسا شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.