علی جباری شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در دومین روز از هفته پایانی رقابت های لیگ برتر وزنه برداری باشگاه های کشور در اهواز اظهار کرد: رقابت های لیگ در هر هفته حساسیت های خاص خود را داشت اما در هفته پایانی رقابت بسیار نزدیک و حساسیت به اوج خود رسیده بود.
وی افزود: درسال های اخیر چنین رقابتی را بین تیم های حاضر در لیگ برتر شاهد نبودیم، این حساسیت نشان دهنده حرفه ای ترشدن این لیگ است.
سرمربی تیم وزنه برداری ذوب آهن ادامه داد: امتیازات وزنه برداران در تمامی اوزان به یکدیگر نزدیک بوده و در دسته 85 کیلوگرم رقابت شدیدتر بود که خوشبختانه کیانوش رستمی برای تیم ما سنگ تمام گذاشت.
وی همچنین به حضور بهداد سلیمی در هفته پایانی این رقابت ها با وجود مصدومیتش گفت: بهداد سلیمی یکی از وزنه برداران با غیرت کشور است که باوجود مصدومیت شدید برای ارتقای امتیاز تیمی ما در این هفته وزنه زد.
جباری اظهار کرد: این وزنه بردار سنگین وزن در حرکت یک ضرب فشار زیادی را تحمل کرد و مصدومیت زانوی وی تشدید شد و همین امر باعث شد در حرکت دو ضرب وزنه سبکتری را نسبت به رکورد خود انتخاب کند.
وی بیان کرد: سهراب مرادی، کیانوش رستمی، علی هاشمی و سایر اعضای تیم و مدیریت باشگاه ذوب آهن هریک به نوبه خود نقش موثری در این موفقیت داشتند که جا دارد از تمام آن ها قدردانی کرد.
سرمربی تیم وزنه برداری ذوب آهن افزود: تیم ما پیش از حضور درهفته پایانی این رقابت ها یک اردوی 15 روزه را در اصفهان برپا کرد که این اردو تاثیر زیادی در بالا بردن آمادگی ورزشکاران ما داشت.
وی بیان کرد: در سال جاری در رقابت های جام باشگاه های آسیا نتوانستیم در حدانتظار ظاهر شویم اما در سال آینده امیدواریم با تمرینات و اردوهای مستمر بتوانیم حضوری بهتر داشته باشیم.
جباری ادامه داد: تیم های خوزستانی و تیم رعد پدافند در این دوره از رقابت ها رقیب جدی برای ما بودند اما تیم رعد پدافند از تیم های خوزستانی رقیب خطرناک تری برای ما بود.
وی بیان کرد: گفت: اکنون شش تیم در رقابت های لیگ برتر حضور دارند ،این درحالی است که اگر شرایط مالی برخی از باشگاه های کشور مناسب باشد و تیم ها حمایت شوند، شاهد افزایش تعداد تیم های لیگ و به دنبال آن ارتقای سطح مسابقات خواهیم بود.
سرمربی تیم وزنه برداری ذوب آهن تصریح کرد: یک تیم وزنه برداری شاید با نصف هزینه یک فوتبالیست بتواند وارد مسابقات شود اما متاسفانه شاهد حضور کمرنگ حامیان مالی در این رشته هستیم.
هفته پنجم و نهایی لیگ برتر وزنه برداری باشگاه های کشور روز های پنجشنبه و جمعه به میزبانی باشگاه شرکت ملی حفاری اهوازدر سالن وزنه برداری اختصاصی این مجموعه (شهید لرکی) برگزار شد و در پایان، تیم ذوب آهن قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد و تیم های رعد پدافند و شرکت منطق نفت خیزجنوب دوم و سوم شدند.
/6002/7152 خبرنگار: محمدرضاخبازان**انتشاردهنده: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.