سید علیرضا قریشی شامگاه جمعه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا در حاشیه برگزاری هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر وزنه ‌برداری باشگاه های کشور اظهارکرد: در این رقابت هاتمام تیم ها با حداکثر ظرفیت و توانایی خود حضور یافته و درهفته پایانی شاهد رقابت جذابی بین آنها بودیم.
وی افزود: حضورملی‌پوشان صاحب نام و قهرمانان المپیک در این مسابقات کیفیت آن را بالاتر برده و انگیزه جوانان جویای نام را برای ثبت رکوردهای بالا بیشتر کرده بود.
رئیس هیات وزنه برداری خوزستان ادامه داد: تیم‌های ملی حفاری و مناطق نفت خیز به عنوان نمایندگان خوزستان در این رقابت ها عملکرد قابل قبولی داشتند،خوزستان در این رشته دارای استعدادهای خوبی است که در صورت حمایت می توان این سرمایه های انسانی را به قهرمانانی صاحب نام تبدیل کرد.
قریشی همچنین به تجهیز سالن های ورزشی استان اشاره کرد و گفت: باتوجه به این که تجهیز باشگاه ها و سالن وزنه برداری استان در سال های اخیر یکی از اولویت های هیات استان بوده خوابگاه 40 نفره این سالن مصوب شده که باساخت این فضا، بخشی از مشکلات میزبانی مسابقات در استان برطرف می شود.
وی اظهار کرد:همچنین با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز به زودی یک دستگاه هالتر خریداری می شود و در زمینه تجهیز سالن های وزنه برداری نیز اقدامات خوبی در سال آینده صورت می گیرد.
رئیس هیات وزنه برداری خوزستان گفت: برای ارتقای این رشته در سطح استان باید زیرساخت های آن را تقویت کنیم و بستر مناسب رشد و شکوفایی استعدادهای این رشته را فراهم کنیم.
هفته پنجم و نهایی لیگ برتر وزنه برداری باشگاه های کشور روز های پنجشنبه و جمعه به میزبانی باشگاه شرکت ملی حفاری اهوازدر سالن وزنه برداری اختصاصی این مجموعه (شهید لرکی) برگزار شد و در پایان، تیم ذوب آهن قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد و تیم های رعد پدافند و شرکت منطق نفت خیزجنوب دوم و سوم شدند.
7152/6002 خبرنگار: محمدرضاخبازان**انتشاردهنده: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.