اردشیر شجاعی دوشنبه در حاشیه آئین معارفه سرپرست جدید آموزش و پرورش شوش در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود:یکی از اهداف و برنامه های آموزش و پرورش خوزستان فراهم کردن زمینه بهره مندی دانش آموزان از فعالیت های آموزشی در ایام تعطیلات نوروز با رویکرد جدید و متناسب با شرایط روز می باشد.
وی اظهار کرد:در این راستا مجموعه فعالیت نوروزی (پیک نوروزی) امسال در مقطع ابتدایی با رویکرد آموزش حقوق شهروندی ، مهارت های اجتماعی ، صرفه جویی در مصرف خصوصا مصرف انرژی و تشویق به کتاب و کتابخوانی تهیه و چاپ شده است.
به گزارش ایرنا در آئینی با تجلیل از تلاش مجتبی دیناروند مدیر سابق آموزش و پرورش شوش در مدت 14 ماه تصدی این مسئولیت ، عبداله رحیم خانی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش شوش معرفی شد.
دیناروند در این آئین در سخنانی گزارشی از عملکرد خود ارائه کرد و گفت:تشکیل انجمن خیرین مدرسه ساز شهرستان شوش ،ارتقا معاونت ها، کسب مجوز پژوهشسرا و هوشمندسازی140 مدرسه از جمله اقدامات صورت گرفته در این مدت می باشند.
وی با اشاره به پیگیری صورت گرفته برای ساخت پنج واحد آموزشی به همت خیرین گفت:با ساخت این مدارس در سال تحصیلی آینده هیچ مدرسه کانکسی در شهرستان شوش وجود نخواهد داشت.
دیناروند تامین حدود یکهزار نیمکت ،پیگیری احداث معلم سرا با90درصد پیشرفت فیزیکی و اخذ مجوز درمانگاه فرهنگیان ، احداث سالن چند منظوره فرهنگیان و مجوز مرکز رفاهی فرهنگیان شهرستان را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.
عبدالله رحیم خانی معاونت پشتیبانی و مالی مدیریت آموزش و پرورش شوش به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.
30 هزار دانش آموز در شهر شوش و بخش فتح المبین در بیش از 375 واحد آموزشی تحصیل می کنند.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.