به گزارش ایرنا در پیام علی ساری نماینده اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس آمده است: بدون شک این ضایعه دردناک برای ملت ایران و نظام اسلامی خسارتی بس عظیم و غیرقابل جبران است.
همچنین در پیام جواد کاظم نسب الباجی دیگر نماینده اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس آمده است: امروز ملت ایران و جهان اسلام عالمی روشن بین، فقیهی زمان شناس، سیاستمداری دور اندیش، مجاهدی زجر کشیده و مدیری توانمند را از دست داد و در فقدان او به سوگ نشست.
در ادامه آمده است: حضرت آیت الله هاشمی رفسجانی سند گویای انقلاب و مخزن الاسرار تاریخ آن بود و از آغاز نهضت همراه با همرزمانی چون مقام معظم رهبری در کنار امام امت(ره) ایستاد و با تحمل درد و رنج شکنجه ها و سیاهچال ها تا پیروزی انقلاب اسلامی بر این عهد استوار بود. قطعا مردم شریف ایران، صلابت و تدبیر فرمانده همیشه پیروز هشت سال دفاع مقدس را در کنار رزمندگان اسلام فراموش نخواهند کرد و همواره همراهی او با مقام معظم رهبری بسیاری از موفقیت ها را برای این کشور رقم زد.
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از پیشگامان انقلاب اسلامی، به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران عصر امروز دار فانی را وداع گفت.
7151/6064
خبرنگار: نادره وائلی زاده** انتشار دهنده: محسن بهاروند

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.