به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی روز یکشنبه در آیین عملیات اجرایی پروژه تکمیل مسیرغربی پل ششم اهواز اظهار کرد: این پروژه یکی از پروژه های با اهمیت و تاثیرگذار اهواز بوده که در آن شاهد همکاری بین بخشی سازمان های استان بودیم.
وی افزود: اگر به این بلوغ فکری برسیم که بخشی نگر نباشیم و تنها اداره و سازمان تابعه و منافع آن را در نظر نگیریم و سعی کنیم منافع استانی و ملی را بر منافع خود ترجیح دهیم در مسیرصحیح توسعه حرکت کرده ایم.
استاندارخوزستان با بیان اینکه اساس توسعه پایدار، توسعه انسانی است گفت: هرزمانی که نگاه، فرهنگ و نگرش ما نسبت به انجام این امور بالا رفت، عمران و آبادانی با آن همراه می شود.
وی بیان کرد: اکنون هماهنگی خوبی برای اجرای پروژه تکمیل مسیرغربی پل ششم اهواز صورت گرفته و امید است این پروژه الگوی مناسبی برای سایر مناطق شهر و استان باشد.
شریعتی گفت: اگر سازمان ها وظیفه خود را در خصوص پروژه های شهری انجام دهند و شهرداری کوتاهی کند، آنها مسئول این کم کاری هستند اما اگر از خواسته های بخشی و خصوصی عقب نشینی کنیم از شهرداری کاری بر نمی آید.
وی بیان کرد: انتظار است شهرداری اهواز تمامی تفاهمنامه های مربوط به این پروژه را به صورت کامل انجام داده تا تعهداتی که به برق منطقه ای داده ایم در زمان مشخص انجام شود.
شریعتی همچنین به اجرای این پروژه در محل پیست اسب سواری اهواز و صیانت از این محل ورزشی اشاره کرد و گفت: پیست اسب سواری و زمین های چمن این مجموعه سرمایه استان به شمار رفته و نباید با اجرای این پروژه آسیب ببیند.
وی اظهارکرد: خوزستان یکی از مهدهای اصلی رشته اسب سواری و به ویژه اسب اصیل عرب است و باید امکانات و زیرساخت های لازم برای پرورش و نیز اجرای مسابقات فراهم شود.
استاندارخوزستان بیان کرد: با توجه به اهمیت این رشته در خوزستان به زودی یک پیست اسب سواری استاندارد در استان احداث می شود و طرح های مربوطه در دست اقدام است.
پروژه تکمیل مسیرغربی پل ششم حدفاصل بلوار آریا تا بلوار گلستان به طول سه هزار و 200 متر و عرض 44 متر با اعتبار 72 میلیارد ریال در مدت 9 ماه به بهره برداری خواهد رسید.
7152/ 6037
خبرنگار: محمدرضا خبازان ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.