به گزارش ایرنا آسیه رحمتی مربی قصه گوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان توانست جواز حضور در مرحله پایانی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی کانون را کسب کند.
آسیه رحمتی مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره چهار اندیمشک با قصه در سایه‌سار مهربانی توانست به بخش رضوی این جشنواره بین‌المللی راه یابد.
این قصه گوی خوزستانی آبان ماه امسال توانست رتبه نخست جشنواره قصه‌گویی کانون در خوزستان را در بخش رضوی به دست آورد و پس از معرفی به دبیرخانه این رویداد در اداره کل آفرینش‌های فرهنگی کانون کشور و داوری اثر این قصه‌گو توسط «علیخان جانی» نویسنده، مدرس و مشاور قصه‌گویی، «ملک چیذری» مدرس و مدیر گروه دانشگاه آزاد و علمی کاربردی، عضو کمیته بررسی کتاب، مدرس و مشاور قصه‌گویی و «مژگان خلیل پور» رئیس گروه امور فنی و کتابداری اداره کل آفرینش‌های فرهنگی و داور مسابقات قصه ‌گویی کشوری در کانون جواز حضور در مرحله پایانی بخش رضوی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را کسب کرد.
نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با رقابت 20 مربی کانون، پنج قصه‌گوی آزاد، 10 پدر بزرگ و مادربزرگ، 11 نوجوان، سه قصه‌گوی فراگیر و هشت قصه‌گوی رضوی و شرکت‌کنندگان خارجی بهمن سال 1395 برگزار می شود.

7164/ 6002
خبرنگار:عاطفه جوادی**انتشاردهنده : کبری |آقازری

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.