مدیرکل پست خوزستان گفت: مردم منتظر دریافت گذرنامه در آدرس های خود باشند.

مدیرکل پست خوزستان با اشاره به حجم گذرنامه های وصولی که بالغ بر ۱۷۰ هزار گذرنامه است، گفت: مردم منتظر دریافت گذرنامه در آدرس های خود باشند.

به گزارش جماران، مهران حموله در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مراجعه زیاد مردم به واحدهای توزیع پست در اهواز، اظهار کرد: از مردم درخواست می کنیم در آدرس های اعلامی خود جهت دریافت گذرنامه حضور داشته باشند و به مراکز توزیع مراجعه نکنند.

وی افزود: اداره کل پست خوزستان توزیع گذرنامه های وصولی را در اسرع وقت و در شیفت های کاری فوق العاده انجام می دهد.

مدیرکل پست خوزستان با اشاره به حجم گذرنامه های وصولی که بالغ بر ۱۷۰ هزار گذرنامه است، گفت: حجم گذرنامه های وصولی پست خوزستان روزانه در حال افزایش است و در این زمینه از مردم درخواست داریم با عدم مراجعه به مراکز توزیع به تسریع در امر خدمات رسانی کمک کنند.

حموله عنوان کرد: در تمام واحدهای توزیع اهواز شیفت های فوق العاده با همکاری کارکنان در قالب «نذر خدمت» دایر شده است و تمام گذرنامه ها در اسرع وقت در آدرس گیرندگان توزیع خواهد شد.

وی اظهار کرد: دریافت پیامک صدور گذرنامه به معنای وصول آن به اداره کل پست استان خوزستان نیست و از مردم درخواست می کنیم با دریافت این پیامک به ادارات پست مراجعه نکنند و منتظر دریافت گذرنامه های خود در آدرس های اعلامی باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.