شهردار خرمشهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با احداث این بازار جدید ۶۰۰ نفر از دستفروشان که در بازارهای روز و صفا مشغول فعالیت هستند و به این مکان منتقل می‌شوند.

داود دارابی افزود:دستفروشی یکی از معظل‌های اساسی در خرمشهر و از دغدغه های شهروندان و مدیریت شهری است که علاوه بر چهره نازیبای شهری به دلیل بی‌نظمی‌ فراوان موجب سدمعبر و ایجاد مشکلات بهداشتی برای مردم می‌شود.

وی گفت:در بازار سرویس‌های بهداشتی، راهرو با عرض مناسب برای تسهیل در تردد مردم و سایر موارد نیاز پیش‌بینی شده و عملیات اجرایی به صورت شبانه روزی در حال اجرا است.

دارابی اظهار داشت: طرح جمع‌آوری دستفروشان در ابتدا نیازمند اختصاص یک محل مناسب در راستای انتقال این کسبه به محل جدید بود بنابر این شهرداری خرمشهر سرانجام پس از سال‌های متمادی پروژه احداث بازار بزرگ دستفروشان را در دستور کار قرار داد.

به گزارش ایرنا بازارهای خرمشهر همچون بازار روز، بازار صفا، سیف وضعیت مناسبی ندارند و هیات امنا و مسئولان اصناف و کسبه بازار جلسه‌های متعددی برای ساماندهی دستفروشان برگزار کردند.
در سالهای گذشته بازار امام رضا(ع) و بازار امام علی(ع) خرمشهر به بهانه ساماندهی دستفروشان و واگذاری به اقشار کم درآمد و با مشارکت مالی برخی از دستفروشان ساخته شدند اما پس از ساخت این بازارها نظر مسئولان ذیربط و پیمانکاران وقت تغییر پیدا کرد و دستفروشان همچنان در بازارهای روز ، صفا و سیف خرمشهر مستقر شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.