ارسلان غمگین روز دوشنبه در سی و یکمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد کار نمونه در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان بیان کرد: اداره بازرسی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به عنوان اداره بازرسی نمونه در نیمه دوم سال ۹۸ در کشور معرفی شده است.

وی افزود: کارگر و واحد نمونه کار کشوری از استان خوزستان انتخاب شد و این افتخاری برای ما است که توانستیم همزمان عنوان کارگر و واحد کار نمونه ملی را در کشور به خود اختصاص دهیم.

غمگین توضیح داد: در سی و یکمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد کار نمونه کشور محی الدین رحمانی  به عنوان نخبهی ملی کارگری، و مدیر کشت و صنعت نیشکر امام خمینی(ره) به عنوان واحد کار نمونهی ملی معرفی شدند.

وی درخصوص شیوه انتخاب کارگر نمونه برتر کشوری گفت: کارگران نمونه پس از انتخاب میان کارگاهها، در استان معرفی و پس از آن ملی با حضور داورانی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارگر نمونه در سطح ملی انتخاب می شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان نیز در این نشست بیان کرد: شیوع ویروس کرونا باعث بروز مشکلاتی شده است که انتظار می‌رود در این شرایط به قشر کارگر که وضعیت مالی ضعیف‌تری دارند توجه بیشتری شود.

علی حسین حسین زاده افزود: پرداخت بیمه بیکاری و سایر کمک مالی می‌تواند به بهبود شرایط آنها کمک کند از این رو مسوولان مربوطه از پرداخت این کمک‌ها نباید دریغ کنند.

جشنواره امتنان از کارگران نمونه هر ساله با هدف تجلیل از کارگران و گروه کارهای نمونه و به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.

در این آیین از محی الدین رحمانی کارگر نمونه ملی و ناصر مجدی، مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر امام خمینی(ره) در خوزستان به عنوان واحد نمونه کار در کشور تقدیر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.