مسوول انجمن دوست‌داران محیط زیست قلعه‌تل روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این انجمن از ابتدای شیوع کرونا با توجه به اهمیت سلامتی مردم، فعالیت خود را روی بحث‌های بهداشتی و فرهنگ‌سازی در این زمینه متمرکز کرد.

سمیه علی‌دشت افزود: با کمک‌ مردمی و خیرین، تلاش کرده‌ایم که کمک‌ هدفمندی در راستای قطع زنجیره کرونا انجام دهیم. تعداد زیادی جزوه آموزشی درباره این ویروس و راه‌های مقابله با آن، از سوی این انجمن تهیه و بین مردم توزیع شد.

وی با بیان اینکه انجمن دوستداران محیط زیست قلعه‌تل تفاوتی بین ایذه و باغملک قایل نیستند ادامه داد:تعداد ۵۲ بسته بهداشتی شامل اسپری ضدعفونی کننده، ماسک و همین تعداد ست کامل لباس گان محافظ در برابر کرونا نیز به بیمارستان شهدای ایذه اهدا شد.

مسوول انجمن دوست‌داران محیط زیست قلعه‌تل از توزیع بیش از سه هزار ماسک در سطح شهرستان باغملک خبرداد و افزود: بیش از ۱۰۰ مخزن آب برای شستشوی دست نیز در سطح شهرستان باغملک نصب و مقداری نیز مایع ضدعفونی کننده بین مردم توزیع شد.

وی افزود: ۲۰۰ ماسک نیز بین رانندگان مسیرهای ایذه به قلعه‌تل و باغملک توزیع شد تا به این افراد نیز در این وضعیت کرونا کمک شده باشد.

ویروس کرونا نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.