ابراهیم نصیری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: به دنبال پیشگیری از ویروس کرونا و با هدف ارتقای سطح بهداشت اماکن اداری هیات‌ها،  سالن‌های مجموعه ورزشی تختی اهواز و اداره کل ورزش و جوانان توسط سازمان آتش نشانی گندزدایی و ضد عفونی شد.

وی افزود: همه وسایل، سرویس‌های بهداشتی، درهای ورودی، دیوارها، ساختمان اداری، سالن‌های ورزشی و  پارکینگ‌ها ضدعفونی شدند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: بهترین راه مقابله با شیوع ویروس کرونا، رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری از بروز احتمالی آن است و جا دارد همه ورزشکاران عزیز به این موضوع توجه جدی داشته باشند و تا حد امکان در خانه بمانند.

وی ضمن تشکر از زحمات سازمان آتش نشانی استان افزود: پرسنل آتش نشانی تلاش‌های شبانه روزی در ضدعفونی کردن سطوح و توزیع اقلام بهداشتی در نقاط مختلف استان انجام می‌دهند که جای تقدیر دارد.  

نصیری گفت: مرحله بعدی ضدعفونی اماکن ورزشی از جمله مجموعه‌های ورزشی جانباز و قدس با همکاری هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان در روزهای آینده اجرا می‌شود.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می‌شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.