سلمان روشن زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد شادگان از ابتدای ورود ویروس کرونا فعالیت گسترده خود را در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان آغاز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه اعضای کانون‌های مساجد شهرستان همگام با سایر دستگاه‌ها و نهادها در صف مقابله با شیوع ویروس کرونا گام بر می‌دارند، افزود: مساجد و کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد شادگان برای مقابله با ویروس کرونا در سطح شهرستان مشارکت فعالی داشته‌اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان در ادامه گفت: فعالیت‌های فرهنگی در مساجد تعطیل نشده و علاقه‌مندان حوزه کانون‌های مساجد با حضور در فضای مجازی توانسته‌اند کارهای بسیار ارزشمندی را در این راستا انجام دهند.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقه‌های کتاب‌خوانی از طریق فضای مجازی برای اعضای فعال، برگزاری مسابقه‌های پیامکی و ایجاد گروه برای هم‌اندیشی در خصوص مسائل‌های فرهنگی از برنامه‌های انجام شده در فضای مجازی است.

روش زاده در پایان گفت: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از تجمع در مساجد خودداری می‌شود اما فضای مجازی راهکار بسیار خوبی برای ادامه فعالیت در قالب‌های مختلف است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.