به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام عصر امروز در نشست خبری پس از برتری تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه هیچ موقعیتی به حریف ندادیم، اظهار کرد: توانستیم بازی را کنترل کنیم و ضربه بزنیم و می‌توانستیم راحت‌تر ببریم و نبود هواداران کار ما را دشوارتر کرد.

وی با تمجید از عملکرد داوران عنوان کرد: همرنگ تاکنون قضاوتی برای ما نداشت ولی واقعاً امروز عالی قضاوت کرد و بازی را خوب کنترل کرد و با توجه به بارندگی دو روز اخیر بازی درگیرانه‌ای بود ولی کوبل داوری واقعاً عالی بودند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص شانس تیمش برای کسب سهمیه آسیا گفت: چیزی که مهم است اینکه تیمم تمرکز داشته باشد و تلاشمان را برای موفقیت انجام دهیم تا در آینده غصه نخوریم که کم‌کاری کرده باشیم.

نکونام در مورد مصدومیت شهاب گردان نیز در پایان گفت: گردان یک فصل فوق‌العاده داشت و باید ببینم مصدومیتش چگونه می‌شود و مرادیان هم که امروز جایگزین او شد خوب کار کرد با اینکه اولین بازی‌اش در لیگ برتر بود.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فولاد خوزستان عصر امروز با یک گل تیم شاهین شهرداری بوشهر را شکست داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.