به گزارش ایرنا سرپرست فرمانداری ویژه دزفول در حاشیه آیین بهره‌برداری از این طرح‌های عمرانی گفت: این طرح‌ها با اعتباری افزون بر یکصد میلیارد ریال در روستاهای فاقد دهیاری بخش‌های سردشت وشهیون دزفول اجرا شده‌اند.

امید بن‌عباس محرومیت زدایی را از اولویت‌های مهم دولت دانست و افزود: ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار ارزش افزوده از سال ۱۳۹۶ تاکنون به روستاهای فاقد دهیاری شهرستان دزفول اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: ۲۰۷ طرح عمرانی شامل بهسازی روستاها، آبرسانی، نصب پنل‌های خورشیدی و ایجاد جاده‌های ارتباطی با استفاده از اعتبارات ارزش افزوده در روستاهای فاقد دهیاری شهرستان دزفول اجرا شده‌ است.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول بیان کرد: ۴۰۰ روستای فاقد دهیاری با جمعیت بالای پنج خانوار در بخش شهیون دزفول وجود دارد که با توجه به وسعت و تعداد زیاد روستاهای فاقد دهیاری در این بخش، بیش از ۷۰ درصد طرح‌های عمرانی در این روستاها اجرا شده‌اند.

وی با اشاره به وجود ۱۰۰ روستای فاقد دهیاری در بخش سردشت و ۱۰ روستا در بخش‌های چغامیش و مرکزی گفت: امسال بیش از ۶۵ طرح عمرانی از محل اعتبارات ارزش افزوده در روستاهای فاقد دهیاری دزفول به ویژه روستاهای بخش شهیون اجرا شده که امروز ۵۰ طرح از این تعداد به بهره برداری رسیدند.

شهرستان دزفول چهار هزار و ۷۶۰ کیلومتر مربع وسعت دارد که بخش های سردشت و شهیون ۷۰ درصد آن را شامل می‌شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.