به گزارش ایرنا دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجد سلیمان و نفت آبادان عصر روز یکشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد که تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با این برد خانگی به روند امتیازگیری خود ادامه داد.

جدال تیم‌های نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان یکشنبه با پیروزی ۲ بر صفر نفتی های مسجدسلیمان به پایان رسید ولی این بازی با حاشیه‌هایی از جمله مصدومیت مسوول تدارکات نفت آبادان و حضور پرشور هواداران نفت مسجدسلیمان همراه بود.

تیم نفت مسجدسلیمان که در این فصل تاکنون تنها یک شکست داشته و با چهار برد و ۱۱ تساوی در مکان هشتم قرار داشت در دیدار برابر نفت آبادان انگیزه زیادی برای برتری داشت تا شرایط خود را بهتر کند، اما در آن طرف شاگردان اسکوچیچ که می‌خواستند روند خوبشان را ادامه دهند در این دیدار به دنبال سه امتیاز بودند تا به جایگاه سوم جدول رده بندی صعود کنند.

پیش از آغاز بازی تماشاگران تیم نفت آبادان به دلیل دید کم نسبت به زمین، اعتراض داشتند که در ادامه فنس‌هایی که جلوی دید آنها را گرفته بود برداشته شد تا دیدشان بهتر شود.

مسوول تدارکات تیم فوتبال نفت آبادان به دلیل برخورد توپ به سرش بیهوش شد که با آمبولانس به بیمارستان انتقال داده شد.

حدود پنج هزار هوادار برای تماشای این بازی به ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان آمدند تا از نزدیک نظاره گر بازی باشند. همچنین حدود ۳۰۰ هوادار نفت آبادان در ورزشگاه حضور داشتند.

اسکوربورد ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان از ابتدا تا انتهای بازی خاموش بود.

مهدی تارتار سرمربی نفت مسجدسلیمان از خریدهای جدید خود در این دیدار استفاده کرد.

پس از به ثمر رساندن گل های تیم نفت مسجدسلیمان هواداران این تیم با تشویق ایسلندی تیمشان را تشویق کردند.

شاگردان تارتار در این فصل نشان دادند که بسیار دشوار به حریفان خود می‌بازند. این تیم خوزستانی در کنار سپاهان کمترین شکست این فصل را دارند درحالی که نفت آبادان سه باخت در کارنامه دارد.

هواداران نفت مسجدسلیمان با حضور پرشور خود به کمک تیمشان آمدند و از ابتدا تا انتها بازیکنان نفت را تشویق کردند.

مهدی زبیدی و حبیب فرعباسی پیش از شروع مسابقه توسط هواداران نفت مسجدسلیمان مورد تشویق قرار گرفتند.

تعدادی از هواداران تیم نفت مسجدسلیمان در حالی که پرچم زردرنگ به دست داشتند از پشت بام و پنجره خانه‌های اطراف ورزشگاه، نظاره‌گر بازی بودند.

در نیمه دوم این دیدار تشویق‌های پی درپی هواداران هر ۲ تیم موجب زیبایی بیشتر بازی شد و این موضوع میل گلزنی نفت مسجد سلیمان را بیشتر کرد و توانستند یک گل دیگر در نیمه دوم به ثمر برسانند.

تماشاگران در دقیقه ۸۰ بازی به صورت هماهنگ و یکصدا مهدی تارتار سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان را تشویق کردند.

پس از پایان بازی بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان به سمت هواداران رفته و با تشویق ایسلندی از آنها تشکر کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.