سروش کجبافی شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: تمام هندبالیست‌های اهواز متحد و هم‌دل شدند که پس از سال‌ها در لیگ کشوری حاضر شوند تا یک بار دیگر سوت مسابقات لیگ دسته یک کشور در مرکز استان به صدا درآید هر چند این تیم از لحاظ مالی با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند.

وی با بیان اینکه تیم هیات اهواز متشکل از بازیکنان بومی این شهرستان بوده که بدون هیچ چشم‌داشتی در مسابقات حاضر می‌شوند گفت: در واقع خود هندبالیست های اهواز تصمیم گرفتند که در لیگ یک شرکت کنند و ما نیز به خواسته آنها احترام گذاشته و به هر شکل از آنها حمایت می‌کنیم. ما به وعده‌های خود یعنی راه اندازی دوباره هندبال اهواز عمل کردیم حال انتظار داریم که مسوولان از این تیم پشتیبانی کنند.

رییس هیات هندبال خوزستان با اشاره به اینکه هیات اهواز در طول هشت سال گذشته چیزی به اسم فعالیت نداشت گفت: در حال حاضر به غیر از اهواز ۲ تیم بهبهان و امیدیه در لیگ دسته یک کشور حضور دارند که این موضوع نشان از اقتدار هندبال خوزستان است لذا امیدواریم یک سالن اختصاصی برای این رشته در مرکز استان در نظر گرفته شود.  وی ادامه داد: چرا یک هیات توپی استان که حتی مسابقات لیگ استان را به زور برگزار می کند یک سالن اختصاصی دارد اما ما که در ۶ ماهه امسال ۵۲ بازیکن در اردوهای تیم ملی داشتیم از نبود یک سالن رنج می کشیم. ما نمی خواهیم که برای مدتی سالن به صورت رایگان در اختیارمان قرار دهند بلکه انتظار داریم که اداره کل در رشته های توپی یک اولویت بندی انجام داده و سپس سالنی به هیات ها اختصاص دهد.

کجبافی ادامه داد: ما از لحاظ مالی انتظار کمک نداریم اما انتظار داریم که در بحث سالن و خوابگاه به ما کمک ویژه ای شود. در طول سال مسابقات مختلفی در این رشته برگزار می شود که ما به دلیل نبود سالن مناسب نمی توانیم میزبانی مسابقات را بگیریم و این موضوع باعث بی انگیزگی هندبالیست های اهواز می شود.

مشکل نداشتن سالن اختصاصی 

وی مشکل اصلی هندبال استان و اهواز را نبود یک سالن اختصاصی برای این رشته دانست و گفت: بازی های لیگ یک کشور قرار است در سالن پوریای ولی اهواز برگزار شود اما ظاهرا نور این سالن برای برگزاری مسابقه مناسب نیست. این سالن در اختیار هیاتی است که نه در سطح کشور تیمداری می کند و نه در رده های پایه برای استان مقام آوری می کند. بی شک اگر یک سالن مناسب در اهواز داشته باشم آن موقع هندبال اهواز فعال تر شده و می توانیم حرف اول را در کشور بزنیم.

رییس هیات هندبال خوزستان گفت: از روزی که مسئولیت هیات را تقبل کردم با وجود دستور استاندار خوزستان در خصوص اختصاص دادن یک سالن به هندبال استان، متاسفانه تا این لحظه این موضوع انجام نشده است که امیدوارم در این خصوص تصمیمات جدیدی گرفته شود و بر اساس عملکرد و حضور در مسابقات مختلف  به هیات‌ها سالن اختصاص دهند.

وی در ادامه به قهرمانی و نایب قهرمانی تیم های استان در مسابقات نوجوانان منطقه هفت و هشت کشور اشاره کرد و گفت: این رقابت ها روز گذشته به پایان رسید که ۲ تیم استان عنوان های اول و دوم را کسب کردند، ما درخواست میزبانی مرحله نهایی این رقابت ها را به فدراسیون اعلام کردیم که امیدواریم با این موضوع موافقت شود. این رقابت ها با حضور هشت تیم در چند مرحله برگزار می شود.

کجبافی به حضور تیم بانوان بهمن بهبهان به عنوان تنها نماینده استان در رقابت های لیگ دسته یک کشور اشاره کرد و گفت: ۹۹ درصد بازیکنان این تیم متولد سال ۱۳۸۰ به بالا هستند و حتی یک بازیکن غیربومی در این تیم وجود ندارد که در نوع خود بی سابقه است. درخواست میزبانی مرحله نهایی این رقابت ها را نیز دادیم و امیدوارم بتوانیم به این مرحله صعود کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.