به گزارش خبرنگار ایرنا پیمان جهانگیری دوشنبه در ستاد مدیریت بحران این شهرستان ضمن بررسی وضعیت سیلاب ها و مشکلات بارندگی افزود: بارندگی مناطق بالادست موجب جاری شدن سیلاب شدید شده که در مسیرهای منتهی به اندیمشک احتمال خطرآفرینی این سیلاب ها زیاد است.
وی افزود:تا این لحظه تردد در آزادراه اندیمشک- پل زال در جریان است و تاکنون مشکل خاصی در این مسیر نداشته ایم .
وی بیان کرد:با توجه به کوهستانی بودن منطقه الوار گرمسیری و ریزش های احتمالی کوه و یا وجود سیلاب در این مسیرها، همه مسافرانی که در محور قدیم پل زال-ندیمشک و آزادراه تردد می کنند با احتیاط کامل ورعایت اصول ایمنی تردد نمایند.
جهانگیری با هشدار به برخی مناطق بخش مرکزی با توجه به طغیان بالارود افزود: منازل ساکنان روستاهای پاپی آباد ، علی آباد و شهرک دوبندار در بخش مرکزی اندیمشک که در مسیر رودخانه قرار داشتند تخلیه شده و ساکنان به مکان مناسب جابه جا شدند.
فرماندار اندیمشک از آماده باش کامل دستگاههای اجرایی این شهرستان خبر داد و افزود : مدیران ادارات تا اطلاع ثانوی اجازه خروج از شهرستان و حوزه ماموریت خود را ندارند.
وی گفت: با توجه به شرایط جوی و در صورت ادامه بارندگی و احتمال وجود خطر در مسیرهای سد کرخه و دز، بازدیدهای نوروزی محدود خواهد شد.
وی افزود: تاکنون 41 هزار نفر مسافر نوروزی از سد دز و 28 هزار نفر از سد کرخه دیدن کرده اند.
جهانگیری اظهار داشت :بارندگی تاکنون خسارت خاصی در اندیمشک در پی نداشته و مسافران نوروزی نیز به طور کامل در اماکن مختلف شهرستان اسکان یافته اند.
7281/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.