حجت الاسلام سید محمد جواد رئوف سید نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: بیش از 40 موقوفه در خراسان شمالی قابلیت و ظرفیت واگذاری به سرمایه گذار را دارند که تاکنون 19 مورد پالایش شده است.
وی گفت: اکنون اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با سرمایه گذران در زمینه ساخت و ساز در راستای بهره مندی بیشتر از موقوفات، مشارکت 50 درصدی دارند.
حجت الاسلام رئوف سیدنژاد اضافه کرد: فرقی ندارد که شخص حقیقی و یا حقوقی باشد، اگر سرمایه گذاری بخواهد در موقوفه ای سرمایه گذاری کند، کارشناس با توجه به نقشه و میزان هزینه موقوفه، آن را قیمت گذاری کرده و به این طریق میزان مشارکت اداره کل اوقاف و سرمایه گذار مشخص می شود.
وی گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه در استان آماده هر گونه همکاری با سرمایه گذاران در زمینه های مختلف مانند ایجاد اماکن تجاری، فرهنگی، اداری و بهداشتی است و در این راستا هم از طرق مختلفی مانند رسانه ها و صدا و سیما تبلیغات و اطلاع رسانی انجام داده است.
حجت الاسلام رئوف سید نژاد اضافه کرد: در این استان پنج هزا ر و 444 موقوفه و 10 هزار و 987 رقبه ثبت شده که از مجموع اینها تعداد 6 هزار و 325 مورد فاقد سند و چهار هزار و 58 مورد دارای سند هستند.
خبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.