به گزارش ایرنا حجت السلام ابوالقاسم یعقوبی روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیر کل صدا و سیمای این استان از همه مدیرانی که جدید منصوب می شوند خواست تا سیاست ریل گذاری داشته باشند و افزود: مدیران زود جا به جا نشوند، بگذارید ساختمانی را که بنا کرده اند به پایان برسانند.
وی افزود: هر چه مدیران در دوران خدمت پایدار تر باشند، بهتر می توانند کار هایی که برنامه ریزی کرده اند را انجام دهند.
مدیرکل سابق صدا و سیمای خراسان شمالی نیز در این آیین گفت: پوشش دیجیتالی برنامه صدا و سیمای استان ۸۷ درصد است، با افتتاح ۷۰ فرستنده در سال جاری به بیش از ۹۰ درصد خواهد رسید.
امیر هوشنگ آذردشتی اظهار کرد: در سال گذشته ۳۰ فرستنده دیجیتال در استان به بهره برداری رسیده بود که شاخص پوشش دیجیتالی از ۷۶ درصد در سال ۹۴ به 87 درصد در سال ۹۵ رسید.
وی بر پوشش دیجیتالی در نقاط مرزی استان تاکید کرد و افزود: در این راستا باید بیشتر کار شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: صدا و سیمای این استان در چند سال گذشته در شاخص های مختلف ارتقا داشته است که در این راستا از شاخص رادیو که در کشور در رده 32 قرار داشتیم به 25 ارتقا یافتیم، همچنین در سیما نیز از 29 به 22 و در خبر نیز از 25 به رتبه 19 ارتقا یافته ایم.
مدیر کل صدا و سیما خراسان شمالی نیز در این آیین گفت: مخاطبان سرمایه اصلی رسانه محسوب می شوند از آنان می خواهم که نسبت به برنامه های صدا و سیما بی تفاوت نباشند.
حمید قربانی جم اظهار کرد: مخاطبان باید برنامه ها را نقد کنند و نقطه نظرات خود را در راستای برنامه های این سازمان عنوان کنند.
در این آیین از زحمات امیر هوشنگ آذر دشتی تقدیر شد و حمید قربانی جم به عنوان مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی معرفی شد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.