به گزارش ایرنا، رحیم علیشاهی روز چهار شنبه در آیین افتتاح توسعه، نوسازی و تجهیز نمایندگی سایپا معینی در بجنورد اظهار کرد: میزان صادرات قطعات یدکی در این شرکت طی سال 95 در مقایسه با سال 94 نیز 30 درصد رشد داشته است.
وی خاطرنشان کرد: بیشتر این صادرات به کشور عراق بوده است و با وجود مشکلات ناشی از اقدامات داعش، صادرات ما به کشور عراق رشد داشته است.
وی گفت: درنیمه نخست امسال نیز میزان صادرات قطعات یدکی در مقایسه با مدت مشابه پارسال 25 درصد رشد دارد که تلاش داریم تا میزان افزایش صادرات این محصولات تولیدی را امسال به 40 درصد برسانیم.
علیشاهی در باره میزان رضایت مشتریان از این شرکت گفت: خراسان شمالی رتبه 12 را در میان استان های کشور دارد البته، این رتبه با فاصله های بسیار کم از رده های بالاتر کسب شده است و تلاش داریم جایگاه این استان در پایان امسال به رتبه سه برسد.
مدیرعامل شرکت بازرگانی سایپا یدک درباره قیمت های عرضه قطعه های یدکی شرکت سایپا گفت: در تلاش هستیم تا قیمت این محصولات کاهش یابد.
وی تصریح کرد: اکنون قیمت قطعه های تولیدی ما بالاتر از قیمت سایر محصولات دربازار است و بر این اساس متاسفانه به علت پایین بودن قیمت های قطعه های تقلبی و غیر اصل در بازار، مردم از قطعه های غیراصل استفاده می کنند.
وی با بیان اینکه برای کاهش قیمت های قطعات تولیدی این شرکت پیگیری های جدی انجام می شود خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که با کاهش قیمت ها، مشتریان به استفاده از قطعه های اصل سوق داده شوند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.