محمد بروهی روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با بیان اینکه برای تجهیز هر خانه ورزش روستایی 50 میلیون ریال هزینه شده است، گفت: این خانه ها به میز پینگ پنگ، تشک تاتامی و فوتبال دستی تجهیز شده اند.
وی خانه ورزش روستایی در شهرستان های بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه و سملقان دایر هستند.
بروهی گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی و زمین های ورزشی روباز روستایی نیز اولویت برنامه های ما است.
وی اضافه کرد: سرانه فضای ورزشی در خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری پایین تر است، باید مسئولان مربوطه در استان برای کمتر شدن این فاصله از کشور تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.
وی از برگزاری 108 برنامه طی هفته تربیت بدنی و ورزش در خراسان شمالی خبر داد و اظهارکرد: در این هفته جشنواره بازی های بومی و محلی، اجرای طرح ساختار قامتی ویژه زنان روستایی و برگزاری کارگاه افزایش جمعیت راهی بسوی زندگی بهتر، ویژه بانوان را خواهیم داشت.
بروهی از دیگر برنامه ها برگزاری مسابقات بدمینتون، طناب کشی، کشتی باچوخه، پیاده روی، تجلیل از بازنسشتگان عرصه تربیت بدنی و خانواده شهدای ورزشکار را برشمرد.
وی با بیان اینکه در سال های گذشته در حوزه ورزش روستایی کمتر کار شده است اظهارامیدواری کرد که با فراهم شدن شرایط لازم برای توسعه زیر ساخت ها در استان به حوزه ورزش به خصوص ورزش روستایی توجه بیشتری شود.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.