به گزارش ایرنا درحکم استاندار خراسان شمالی به معاون جدید فرماندار اسفراین آمده است: نظر به تعهد وسوابق اجرایی به موجب این ابلاغ به عنوان معاون فرماندار شهرستان اسفراین پست سازمانی ردیف 346-11 منصوب می شوید.
امید است با استعانت از ذات اقدس الهی و بهره گیری از استعدادها وتوانمندی نیروهای لایق،دلسوز وکار آمد در راستای اهداف والای نظام مقدس جمهوری ایران ورهنمود های حکیمانه مقام مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای 'مدظلله العالی'وسیاست های دولت تدبیروامید حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی با هدف دستیابی به پیشرفت وتعالی مادی ومعنوی وخدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف شهرستان اسفراین موفق وموید باشید .
به گزارش ایرنا هر دو گزینه منصوب شده بومی شهرستان اسفراین هستند که سید احمد پرویزی پیش از این بیش از 3سال رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسفراین را برعهده داشت و محمد بدری فریمان نیز از کارمندان استانداری در حوزه دفتر جذب و حمایت ازسرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی است.
شهرستان 120هزار نفری اسفراین در 60کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قراردارد و دارای 2بخش مرکزی و بام و صفی آباد است.
7189/ 6042 خبرنگار: بتول صارمی** انتشار: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.