به گزارش ایرنا، سرهنگ علی موسی زاده سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: با توجه به اینکه احتمال عدم تمدید مقررات معافیت جریمه نقدی مشمولان غایب در سال آینده متصور است توصیه می شود تمامی مشمولان غایب و سربازان فراری که بیش از هشت سال غیبت دارند با مراجعه به دفاتر پلیس +10 نسبت به ثبت درخواست و واریز جریمه اقدام کنند.
وی افزود: با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی افرادی که کارت پایان خدمت و معافیت هوشمند ندارند هرچه سریع تر با مراجعه به دفاتر پلیس +10 درخواست تعویض کارت خود را ثبت کنند.
وی تصریح کرد: در غیر این صورت به منزله مشمول غایب تلقی شده و از خروج از کشور آنها ممانعت خواهد شد.
سرهنگ موسی زاده گفت: با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی افرادی که کارت پایان خدمت و معافیت هوشمند ندارند هر چه سریع تر نسبت به تعویض و دریافت کارت پایان خدمت و معافیت اقدام کنند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی اظهار کرد: دانشجویانی که در مهرماه سال جاری سنوات قانونی تحصیل آنها به پایان رسیده و هنوز موفق به فارغ التحصیلی نشدند باید با مراجعه به معاونت آموزش دانشگاه مربوطه درخواست کمیسیون موارد خاص کرده و پس از مجوز وظیفه عمومی مجاز به ادامه تحصیل برای فراغت از تحصیل خواهند بود.
وی خاطرنشان کرد: در غیر این صورت از تاریخ خاتمه معافیت تحصیلی وارد غیبت شده و شرایط ادامه تحصیل را از دست خواهند.
سرهنگ موسی زاده افزود: با توجه به فرصت ایجاد شده و عفو اضافه خدمت مشمولانی که تا ٢٢بهمن ماه خود را جهت اعزام به خدمت معرفی کنند و در اولین تاریخ اعزام تعیین شده به خدمت اعزام شوند.
وی تصریح کرد: توصیه می شود، مشمولان غایب این فرصت را از دست نداده و جهت ثبت درخواست اعزام به یکی از دفاتر پلیس +١٠ مراجعه کنند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.