علیرضا مصطفی زاده بورا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر این اساس اجرای واحدهای مسکونی در بلوک A و E در پروژه تگن سازه مجموعه مسکونی گلستان شهر با دستور دادستان سرعت می گیرد.
وی افزود: اجرای پروژه ها در بلوک A، بیش از 93 درصد پیشرفت فیزیکی داد که تا پایان مهر ماه تکمیل می شود و پروژه های بلوک E نیز 84 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا پایان آبان ماه برای بهره برداری آماده می شود.
مصطفی زاده بورا گفت: 144 واحد مسکونی در پروژه تگن سازه در 6 بلوک اجرا می شود که اکنون 60 درصد پیشرفت دارد.
وی اظهار کرد: در هر بلوک این پروژه، 24 واحد مسکونی اجرایی می شود.
مصطفی زاده بورا گفت: امید است تا بهمن ماه امسال یک هزار و 800 واحد در گلستان شهر به بهره برداری برسد.
وی تصریح کرد: بخشی از تاخیر به وجود آمده در آماده سازی این پروژه ها به خاطر اجرای شبکه فاضلاب و تاسیسات آب و فاضلاب است که قرار است هرچه سریعتر اقدامات مربوطه انجام شود.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: مجموع واحدهای مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت خراسان شمالی 24 هزار واحد است.
وی افزود: تا پیش از وقوع زلزله 23 اردیبهشت ماه امسال، 15 هزار واحد افتتاح شده و 9 هزار واحد باقی مانده بود که با وقوع زلزله 5.7 ریشتری در اردیبهشت ماه، این آمار در گلستان شهر تغییر کرد.
گلستان شهر بجنورد، بزرگترین مجموعه مسکونی خراسان شمالی است که در قالب طرح مسکن مهر اجرایی شد و اکنون حدود 20 هزار نفر جمعیت در این مجموعه مسکونی سکونت دارند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.