به گزارش ایرنا محمدرضا صالحی جمعه در آیین رژه نیروهای مسلح خراسان شمالی ظهار کرد: این دولت همچنین ایران هراسی را به ایران نیازی تبدیل کرده است.
وی در ادامه گفت: دنیا هم اکنون به این نکته رسیده که اگر در خاورمیانه نیاز است که صلحی ایجاد شود، نیاز به ایران دارند.
وی با بیان اینکه دشمن هر روز با اقداماتی سعی بر ایجاد ناآرامی در کشور دارد افزود : حتی با ایجاد اقدامات تروریستی در مجلس و حرم امام خمینی (ره) نتوانستند به اهداف خود برسند، ترس و وحشت در کشور ایجاد کنند، بار دیگر شکست خوردند.
استاندار خراسان شمالی گفت: هم اکنون به ایران اسلامی اتهام دفاع از تروریست را می زنند، مسئولان بلندپایه کدام یک از کشورها در جریان اقدامات تروریستی کشته شده اند یا کدام یک از کشورها قربانی تروریسم همانند جمهوری اسلامی شده اند؛ آنگاه ما را متهم می کنند.
صالحی افزود: جایزه صلح را به رئیس جمهور کشوری می دهند که مسلمانان میانماری را در آتش می سوزاند، اما کشورمان را متهم به جنگ طلبی و خشونت می کنند.
وی اظهار کرد: امام خمینی (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اولین دستوری که صادر کردند مبنی بر این بود که وزارت جنگ را به وزارت دفاع تغییر بدهید، ما نیازی به وزارت جنگ نداریم.
به مناسبت 31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس، رژه حماسی و نمایش اقتدار نیروهای مسلح استان با حضور جمعی از مسئولان استان در بجنورد برگزار شد.
3007/ 6042/ خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشار دهنده: سید حسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.