به گزارش ایرنا سردارسید حسن مرتضوی پنجشنبه در دیدار اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر با نماینده ولی فقیه و امام جمعه در استان اظهارکرد: باید تلاش شود که در اذهان مردم خلاف این اعتقاد، باور و رفتار ایجاد نشود که ممکن است تبعاتی داشته باشد.
وی اضافه کرد: بعد از اقامه نماز جمعه یک حرکت نمادین از بلوار مصلی تا میدان بازرگانی در مرکز استان خواهیم داشت و مردم در صحنه اعلام حضور می کنند که همه از آمران به معروف و نهی از منکر هستند.
سردار مرتضوی گفت: بیش از پنج هزار برنامه در هفته امر به معروف و نهی از منکر در این استان شمال شرق کشوراجرا می شود.
وی افزود: از جمله این برنامه ها برگزاری تجمع سراسری و بزرگداشت شهدای امر به معروف و دفاع مقدس با تاکید بر نقش مساجد، اماکن، محلات و تشکل های مذهبی، نواختن زنگ امر به معروف و نهی از منکر، سخنرانی در مدارس و بزرگداشت شهدای آموزش و پرورش است.
سردار مرتضوی از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده را برگزاری جلسات هم اندیشی، تبلیغی و تقویت سازماندهی یاوران معروف و بزرگداشت شهدای ادارات، انجام فعالیت های فرهنگی، تبلیغی جهت تعالی معنوی خانواده، بانوان و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، بزرگداشت بانوان شهیده،گردهمایی طلایه داران اصناف، غبارروبی و گلباران مزار شهدا دانست.
وی با اشاره به تقارن هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر با هفته دفاع مقدس، ماه محرم و آغاز سال تحصیلی گفت: امید است که با تلاش های اصحاب رسانه در جهت ترویج گفتمان ارزشی امر به معروف و نهی از منکر که قوای دین مبین اسلام است، گام برداریم.
دبیر ستاداحیای امربه معروف و نهی از منکرخراسان شمالی با ذکر اینکه ما در موضوع امر به معروف و نهی از منکر نیازمند تفکر و تدبر عمیق هستیم گفت: نباید در جامعه از این اصل مهم برداشت سطحی شود، برداشت سطحی با روح امر به معروف و نهی از منکر در مغایرت است.
سردار مرتضوی خاطرنشان کرد: برای احیای امر به معروف و نهی از منکر باید همه دستگاه های اجرایی وارد شوند،معدودی از دستگاه های اجرایی هنوز روح قانون را درک نکرده اند و وارد فاز اجرایی نشده اند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.