به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی رضا رضایی اظهار کرد: حمایت های مادی و معنوی از پایان نامه های حوزوی و دانشگاهی مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر توسط معاونت فرهنگی، آموزش و تحقیقات ستاد امر به معروف و نهی از منکر این استان انجام می شود.
وی افزود: در راستای ترویج و توسعه امر به معروف و نهی از منکر و نیاز به تحقیقات جدید و مستمر، حمایت های مادی و معنوی برای پایان نامه های سطوح سه و چهار حوزه و مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا انجام می گیرد.
وی با اعلام نحوه حمایت از این پایان نامه ها گفت: حمایت مالی از پایان نامه های سطح 3 حوزه و مقطع کارشناسی ارشد تا سقف 15 میلیون ریال است.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: از پایان نامه های سطح چهار حوزه و مقطع دکترا حداکثر به میزان 30 میلیون ریال حمایت می شود.
وی افزود: علاوه بر حمایت های مادی، این معاونت درخصوص ارائه مشاوره، راهنمایی در اختیار قرار دادن امکانات پژوهشی مورد نیاز دانشجویان مقاطع ذکر شده و مساعدت جهت انتشار آن ها آمادگی دارد.
رضایی تصریح کرد: از طریق حمایت های مادی و معنوی از پایان نامه های حوزوی و دانشگاهی فضای جدیدی برای تعامل با اندیشمندان و فرهیختگان حوزه و دانشگاه ایجاد می شود تا گامی موثر در راه ترویج این فریضه مهم الهی برداشته شود.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.