مریم ریحانی شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه محسن معتمدی متولد سال 1348 است اظهار کرد: نامبرده از سال 79مشغول به تدریس در دانشگاه ازاد اسلامی واحد شیروان شده است و از سال 79 هم عضو هیات علمی این دانشگاه است.
وی با اشاره به تالیفات دکتر معتمدی گفت: نامبرده کتابی تحت عنوان' تاریخ تحلیلی اسلام از آغاز تا رحلت رسول اکرم(ص) و 23 مقاله علمی، پژوهشی، آی اس آی، آی اس پی نوشته است، همچنین در سال 84 دو مقاله از ایشان برای همایش بین المللی به عنوان مقالات برتر دانشگاه آزاد انتخاب شد.
ریحانی افزود: علاوه بر تالیفات ایشان در زمینه علمی و پژوهشی، در طرح پژوهشی یک کتاب تحت عنوان' معرفی دانش زیست شناسی در آیات قرآنی' به چاپ رسیده است.
مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان بحث آموزشی، پژوهشی و ارزشیابی دانشجو را از جمله علل انتخاب استاد برتر درس معارف در بین استادان دانشگاه های آزاد کشور عنوان کرد و گفت: هم اکنون محسن معتمدی دارای دکترای تاریخ و تمدن ملل اسلامی و دانشجوی دکترای فقه حقوق می باشد که دروس تاریخ، فقه و اصول تدریس می کند.
هم اکنون دو هزار و 400 دانشجو در در 80 رشته در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی شیروان تحصیل می کنند.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار گرفته است.
7186/ 6042
خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سید حسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.