با حضور مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی کلنگ احداث ساختمان بازنشستگان تامین اجتماعی بجنورد به زمین خورد.

به گزارش ایلنا، رمضان مجیدنیا، رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران خراسان شمالی در آیین کلنگ زنی ساختمان کانون بازنشستگان و مستمری بگیران خراسان شمالی به پیگیری‌های فراوان کانون بازنشستگان استان و بجنورد برای تخصیص زمین کانون اشاره کرد و گفت: بالاخره بعداز چند سال با موافقت شهرداری و شورای شهر بجنورد زمینی به مساحت 370 متر به کانون اختصاص یافت.

وی جمعیت کل بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان را 12 هزار نفر اعلام کرد و گفت: دراین راستا تاکنون  4 هزار و 746  بازنشسته و مستمری بگیر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی بجنورد هستند.

وی با بیان اینکه کانون بازنشستگان و مستمری بگیران استان، بجنورد در دو طبقه احداث خواهد شد، گفت: برای گرفتن پروانه و آماده سازی ساختمان کانون سوی شهرداری فرصت یک ساله برای احداث داریم.

مجیدنیا اظهار کرد: براساس مصوبه سازمان تامین اجتماعی مقرر شده است اعتباری به میزان 50 میلیون تومان به کانون بازنشستگان و مستمری بگیران استان و 50 میلیون تومان به کانون‌های شهرستان اختصاص یابد که با تخصیص کامل این 100 میلیون تومان بخشی از عملیات ساخت آغاز خواهد شد.

وی اعتبار مورد نیاز برای تامین و ساخت کامل ساختمان کانون بازنشستگان ومستمری بگیران را حدود 250 میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: در دولت نهم مقرر شده بود مبلغی  به میزان 800 میلیون تومان برای احداث خانه‌های امید بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری  اختصاص یابد که متاسفانه به بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان شمالی بنا به دلایلی و به دلیل مشکل زمین اختصاص نیافت.

وی بازنشستگان را قشر آسیب پذیر و از اقشار کم درآمد جامعه دانست و از تمامی مسئولان استانی و مسئولان مرتبط با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست همکاری لازم برای احداث ساختمان کانون بازنشستگان و مستمری بگیران استان داشته باشند تا هرچه زودتر شاهد ساختمانی مستقل برای بازنشستگان استان باشیم.

در این آیین  محمدعلی عباس زاده، مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی نیز با قدردانی از خدمات کارکنان کانون بازنشستگان و مستمری بگیران بجنورد بر  اهمیت احترام به بازنشستگان و بزرگان در جامعه تاکید کرد و گفت: امیدواریم با احداث هر چه سریعتر ساختمان کانون بازنشستگان بسیار مسائل و خواسته‌های بازنشستگان و مستمری بگیران از طریق کانون به گوش مسئولان برسد و مسئولان نیز بر خواسته‌ آنها جامعه عمل بپوشانند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.